13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Re: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
Welkom Paul, tot zaterdag! Jammer Robert, andere keer weer, bedankt voor je berichtje.
Het gaat alle kanten op. Tot nu toe hier vooral vorst en ijzel.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ik print straks de kamerindelingen uit, wil iemand nog iets aanmelden / veranderd zien?
Net boodschapjes gedaan en even bij het wijkcentrum geweest, kopje koffie met Issa (beheerder) gedronken. Is er ook klaar voor
Net boodschapjes gedaan en even bij het wijkcentrum geweest, kopje koffie met Issa (beheerder) gedronken. Is er ook klaar voor
Barry, ik ben er morgen niet bij.
Hoge koorts en rillen houden mij in bed.
Veel plezier morgen.
Hoge koorts en rillen houden mij in bed.
Veel plezier morgen.
Barry ik heb je een berichtje gestuurd, Ik neem uit eindelijk geen speakers mee, ze waren af, en toen ging 1 tweeter kapot. en dit keer geen energie om tot laat in de nacht nog een nieuwe te maken. ik heb er wel 2 uurtjes naar kunnen luisteren dat dan weer wel...
Ik zou bijna denken dat ik wat heb vergeten in te pakken, het is zo weinig...
Ik heb echt een complete Altea XL VOL, proppen tot en met en m'n tas moet er morgen nog ergens tussen plus Edwin en mijzelf....niet eerder zo veel meegenomen...
Ik moet nog even kijken of het allemaal gaat passen, maar gelukkig kan ik de speakers delen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
@Ronny goh jammer, niets aan te doen, die dingen heb je niet in de hand. Dank voor je berichtje, beterschap.
@Joppe je bent al zo vaak druk geweest voor de luisterdag dat het wel lukte, als het dan een keer tegenzit, no problemo. Kom je wel luisteren morgen?
@Joppe je bent al zo vaak druk geweest voor de luisterdag dat het wel lukte, als het dan een keer tegenzit, no problemo. Kom je wel luisteren morgen?
Klaar om in te laden morgenochtend
De vloerstaanders gaan helaas niet mee
De vloerstaanders gaan helaas niet mee
Voor mij is het de 13e net niet de juiste keer.
Ben tot nu toe iedere keer wel geweest, maar de conditie/lijf laat het niet toe.
Veel plezier allemaal, met veel mooie dingen die ik heb gezien, gaat weer een mooie worden.
Ben tot nu toe iedere keer wel geweest, maar de conditie/lijf laat het niet toe.
Veel plezier allemaal, met veel mooie dingen die ik heb gezien, gaat weer een mooie worden.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Jammer te horen dat een bezoeker van het eerste uur niet komt Hans. Het beste met je gezondheid, hoop je op een volgende luisterdag/gelegenheid weer te zien.
@Barry2001: Heb je net (pas) een PB gestuurd.
Goed, het meeste paste gewoon in 1 boodschappenkratje. Heerlijk om zo weinig mee te nemen
Even lekker ontbijten en dan de weg op.
Goed, het meeste paste gewoon in 1 boodschappenkratje. Heerlijk om zo weinig mee te nemen
Even lekker ontbijten en dan de weg op.
We zijn onderweg maar het kan ff duren nog
Veel plezier allen. Ik zie weer veel "kearls mit spiekerboksen".
Dat is ook een vrij logisch bezoekers beeld op deze dag…