De Eversolo T8 heeft geen dac aan boord. Het is alleen maar een streamer. Dus onze dac’s blijven gewoon in de set. Bij mij de Audionet en bij Olaf de Analogue.
Groet,
Leobus
Moderator: Beheerdersteam
De Eversolo T8 heeft geen dac aan boord. Het is alleen maar een streamer. Dus onze dac’s blijven gewoon in de set. Bij mij de Audionet en bij Olaf de Analogue.
Of drie gebruikte Shun-Mook schijfjes voor € 1400,- of de Eversolo-T8, keuzes, keuzes...........
imho de hoofdreden om weg te blijven voor alles wat zonder cloud stopt met werken. je wil toch gewoon muziek kunnen luisteren ook als t internet er uit ligt?Pjotr schreef: ↑vr 21 nov 2025, 11:15Is met Bose duidelijk anders.
https://radar.avrotros.nl/artikel/cloud ... teek-62110