Ik heb ergens drie KT88 monoblocken weten te scoren, de intentie is om
of deze op te knappen,
of om de onderdelen te hergebruiken.
Inmiddels even de binnenkanten bekeken en dat is best wel een ramp, dit is dus een goed voorbeeld van hoe het
niet hoort.
Dit staat haaks op hoe ik zelf in het verleden mijn buizen versterkers bouwde.
Elke van de drie versterkers heeft een andere bouw en het is gewoon frituur werk en veel plakband.
Dus ze opknappen is geen handige optie, beter is het om met een schone lei te beginnen en ze vanaf de grond opnieuw op te bouwen.
Dat wordt een wat langer project en dat is geen probleem, ik heb een prima spelende audio set, dus ik heb muziek.
Ik ga liever voor kwaliteit dan voor snelheid.
De trafo's en de smoorspoelen zijn van goede kwaliteit, en ik heb twee identieke sets, plus de benodigde buizen.
Dus zoals gezegd een wat langer project voor in de regenachtige weekenden.
Foto's van hoe ze er nu uitzien, dat is niet fraai zeg maar.: