Walter zijn tweaks en andere fratsen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Ja echt precies tijdens het aanzetten van de set, ik schrok me echt kapot.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Van die toevalligheden. Ik keek thuis ‘the Conjuring 2’, ‘s avonds laat, alleen, beamer, licht in de kamer op stand dim.
Moest even naar het toilet, zit nog vol in de film, film op pauze, kom dan langs de keuken. Op dat moment gaat de vaatwasser water afpompen
Moest even naar het toilet, zit nog vol in de film, film op pauze, kom dan langs de keuken. Op dat moment gaat de vaatwasser water afpompen
Hahaha. Ik heb 1 gezien maar sla 2 over. Films als The Conjuring, Sinister en Insidious vind ik toch iets te creepy om (nog eens) alleen te kijken.
Jaren geleden in ons vorige huis, ging mijn vrouw naar het toilet.
Ze tikt op de schakelaar, en gelijk gaat het licht van de gang uit, ze loopt terug de kamer in, en de hele buurt , ook buiten is donker.
Reactie van haar, terwijl ze de hand voor de mond houdt, " Doe ik dat..???." , vooral verbazing was er te lezen op haar gezicht.
Heel de wijk was zonder stroom.

Ze tikt op de schakelaar, en gelijk gaat het licht van de gang uit, ze loopt terug de kamer in, en de hele buurt , ook buiten is donker.
Reactie van haar, terwijl ze de hand voor de mond houdt, " Doe ik dat..???." , vooral verbazing was er te lezen op haar gezicht.
Heel de wijk was zonder stroom.
Lijkt me nogal gevaarlijk? Enkele isolatie. En lekkere stoorzender door grote lussen tussen L en N?
Dat sowieso. Altijd weer frappant hoe men denkt tegen de natuurwetten in te moeten gaan. Uiteindelijk gaat het om de kringintegraal van het totale magnetisch veld. Die moet NUL zijn! En dan op alle afstanden van de kabel. Hoe groter je de diameter van het totaal maakt, des te minder goed gaat dat lukken.
Er zijn zelfs tweaks die ik te bizar vind om te testen, zoals die paling fuikjes…
Dus wel, zie tweede foto, ff zelf doorklikken:
https://www.reddit.com/r/DJsCirclejerk/ ... eparation/
https://www.reddit.com/r/DJsCirclejerk/ ... eparation/
Mooie veldgenerator...enkelvoudige isolatie is gelukkig verboden in Europa
Prima argument voor de verzekering om niet uit te keren bij brand.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Bedankt voor de tip, maar ik heb ruim voldoende nu zelfs aantal Fat Glass, maar de Chaos 3 is afgekoppeld dus niet meer op zoek. De Lindemann 850 is terug in de set.
Jongens, een voor jullie vast groots moment: ik geef toe dat de meeste tweaks eigenlijk nooit echt of slechts marginaal werken, denk dat het voor mij vaak wel ‘echt’ werkt, omdat mijn hersenen dat nieuws in de set omzetten naar beter geluid, vandaar dat ik later vaak geen verschil of verbetering meer hoor. Gaan mijn tweaks dan nu allemaal weg? Zeker niet, immers ze werken wel, alleen op de persoon, niet op de set, maar voor mij is dat prima zo verder. Uiteraard zullen sommige zaken wel werken, maar dat is voor mij dan lastig te onderscheiden verder. Dus ja, het Shun Mook gevraagd is nog net zo relevant!
Binnenkort trouwens aan de gang met Mundorf Angelique draad, Jeroen heeft er zeer positieve ervaring mee, en kon voor mij ook wat draad beschikbaar stellen. Betreft koper draad met kleine zilver/goud toevoeging. Ben benieuwd weer.
Binnenkort trouwens aan de gang met Mundorf Angelique draad, Jeroen heeft er zeer positieve ervaring mee, en kon voor mij ook wat draad beschikbaar stellen. Betreft koper draad met kleine zilver/goud toevoeging. Ben benieuwd weer.
- VintageHarry
Ach, ik val niet van m’n stoel hoor door deze onthulling. Het is gewoon MyFi wat je maakt, en dat is prima toch 
Blijft leuk om in je topic te lezen wat er zoal aan tweaks te koop is.
Blijft leuk om in je topic te lezen wat er zoal aan tweaks te koop is.
Deze is vooral bedoeld voor midhoog of anderszijds interne speaker bekabeling.
Ik heb begrepen van Mundorf dat ze deze benadering op termijn ook in de condensators gaan toepassen. En dus met deze koperbasis aangevuld met zilvergoud legering ook gaan gebruiken voor koperfolie condensators
Ik heb begrepen van Mundorf dat ze deze benadering op termijn ook in de condensators gaan toepassen. En dus met deze koperbasis aangevuld met zilvergoud legering ook gaan gebruiken voor koperfolie condensators