Kort: Loop al even mee, heb geexpirimeneerd met speakers en amps, zelfbouw > gemengt resultaaat.
Lang verhaal kort:
Ik kreeg een dingetje voor peavey spul.
Bedacht me hoe dat zou kunnen werken en ook waarom niet.
2 x 4 x 12's staan, koelkasten. tangband tweeter toegevoegd met 4,7 uf condensator...
Beste geluid ooit, imaging is zo goed.... wel hoop eq nodig maar dat doet niets negatiefs (?)
Denk maar even mee waarom dit wel of niet zou moetem werken.... het werkt! (en kost net niets nu nog
