Bouw Cleo VI + Siamese Ceasar II (met biasautomaat?)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Bouw Cleo VI + Siamese Ceasar II (met biasautomaat?)
Ja, dat zeg ik zelf… Ik ben niet helemaal wakker meer…. 
Re: Bouw Cleo VI + Siamese Ceasar II (met biasautomaat?)
Top dat het zo gelukt is, blijft altijd spannend om de boel uiteindelijk aan te sluiten en voor de eerste keer onder spanning te zetten.
Re: Bouw Cleo VI + Siamese Ceasar II (met biasautomaat?)
Ja inderdaad. Dat is best spannend. Maar het is gelukt. Zowel de voorversterker als de eindversterker zijn nu klaar. Ik zal vast nog wel blijven experimenteren met optimalisaties, maar in principe zijn ze klaar.
Ik vind het zelf best bijzonder. 2 jaar geleden had ik het idee om ‘misschien wel zelf’ een versterker te bouwen. Maar ik had dit nog nooit gedaan en geen verstand van elektronica. Nu staat er een voorversterker en een eindversterker die het ook nog ‘veurekkes’ goed doen
Re: Bouw Cleo VI + Siamese Ceasar II (met biasautomaat?)
Mooi dat het allemaal gelukt is, de ventilator had ik ook ingebouwd maar begon met toch te storen in de stille momenten.
Re: Bouw Cleo VI + Siamese Ceasar II (met biasautomaat?)
De ventilatortjes (3x) zijn superstil. Daar heb ik geen last van. En het is maar tijdelijk. Mijn volgende project is een verbouwing. Daarna hoeft de versterker niet meer in de kast te staan.
