Onder het mom van zien bouwen doet bouwen
Ik zag op het topic luisterdag dat er een soundbar mee kwam ( ik hoop dat ik ook even tijd vind om langs te wandelen)
Maar mijn vraag is,,,, welke versterker ( liefst inbouw, ander word het een eigen aanpassing ) is daar een beetje voor geschikt???
En dat die dan via de hdmi uitgang op mijn tv naar de versterker toe gaat.
Ik heb nog driver's en filters genoeg.
En denk zelfs dat ik nog een mooie 10cm mid met tweeter en filter heb liggen ergens.
