momenteel loop ik een beetje vast, ik doe een REW meting om een frd file te kunnen krijgen dit doe ik met een umik 2 en buiten.
Dit lijkt ook aardig te lukken, dit doe ik in vituixcad omzetten met de mergertool om nearfield en farfield bij elkaar te voegen vanaf 300hz de farfield meting doe ik met 5ms. nu als ik iets verander aan de crossover gaat de grafiek mooi mee, maar als ik dan een meting doe lijkt hier niks van te kloppen.
wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe
