Daarnaast heb ik het DIY pakketje gekocht van de Ear834 phono pre. Deze gekozen omdat ie goed zou klinken, ik geen MC element heb en vooral omdat Skunkie er een serie zo trage gedetailleerde YT filmpjes over heeft gemaakt, dat zelfs ikke zonder ervaring dit toch met goed gevolg zou moeten kunnen afronden. Gekozen voor de versie zonder condensatoren, zodat ik die zelf kan kiezen. Ook zal ik nog een geschikte trafo en smoorspoel moeten kiezen. Wanneer ik dat pakketje ontvang, zal ik eens gaan meten aan die onderdeeltjes, om te zien hoezeer zaken afwijken van de waarden welke deze spulletjes zouden moeten hebben. Wellicht koop ik alle onderdeeltjes wel nieuw.
Mocht een van jullie ervaren bouwers hier nou voorbij komen en mij willen adviseren, of op weg helpen met mijn keuzes, be my guest. Daartoe heb ik het schema en de BOM bijgevoegd. Ik kan natuurlijk letterlijk de BOM volgen en alles bij o.a. Mouser inkopen. Maar wellicht zijn er betere opties die ik met mijn ontbreken van ervaring niet ken.
Haast heb ik er niet mee. Maar het lijkt me wel leuk om me er nou echt eens in te verdiepen en het werkend te krijgen.
Vanwege deze traaaaaage, maar zeer informatieve reeks filmpjes, durf ik deze bouw wel aan
