Welkom !! altijd leuk nieuwe mensen ! wellicht inderdaad zelf iets mee nemen als je dat leuk vind natuurlijk. zat mensen die al dat geklooi niet willen. met dingen slepen dingetje zeggen over het ontwerp (overigens niet verplicht voor zover ik weet) vond ik zelf ook altijd ..... eng ? naja nu een stuk minder dus dat scheelt. is het goed genoeg etc, ik denk dat iedereen daar soms mee bezig is. maar je komt er al snel achter dat het daar niet echt over gaat en dat iedereen het helemaal oke vind als je iets probeert en niet goed uit pakt. de wereld vergaat niet uit eindelijkNiek schreef: ↑di 11 feb 2025, 15:50Ik wil even ‘Hallo’ zeggen als kakelvers lid. Ik ben Niek(47)
Ik zag op het forum zo snel niet echt een andere plek dit te doen, dus dan maar ff hier, ook gezien ik afgelopen zaterdagmiddag een bezoek heb gebracht aan de bijeenkomst in Hengelo Slangenbeek wijkcentrum.
Geheel toevallig werd ik op dit event gewezen 2 dagen van te voren, en later hoorde dat dit jaarlijks werd gehouden.
Ik woonde een paar jaar geleden op 400M afstand van het Wijkcentrum Slangenbeek, en nu op 1Km afstand;)
Allemaal érg toevallig!
Ook vond ik het allemaal toevallig gezien ik sinds een paar weken m’n allereerste luidsprekers gebouwd heb!
Een TQWT met een MarkAudio Alpair 10.3 fullrange driver en had mijzelf een behoorlijk aantal doelen gesteld en deze wel behoorlijk goed kunnen behalen! Grote blij dus!
Al lopende en luisterende op de bijeenkomst én wetende wat ik vrij “simpel” gebouwd heb weet ik 100% zeker dat ik nooit meer nieuwe luidsprekers ga kopen. Nee. Vanaf nu bouw ik ze zelf wel:-)
Ik vond het erg inspirerend wat ik op de bijeenkomst gezien en gehoord heb! Grote klasse allemaal! … en geheel nieuw voor mij, allemaal aardige mensen die gewoon over audio praten met passie. Dat hoor ik érg weinig meer in de samenleving;)
Nogmaals dank voor de leuke zaterdagmiddag!
hopelijk tot een volgend keer zou ik zeggen