Betaalbare 2,5 weg staander.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Betaalbare 2,5 weg staander.
Gelukkig meestal geen tropisch hardhout
Als er een keer de mogelijkheid is koop ik wel een adapter er voor denk ik....
Even een in elkaar gezet, toch benieuwd hoe het zaagwerk gegaan is..
Dat komt helemaal goed.
Dat komt helemaal goed.
Klaar voor de luisterdag in Ermelo?
Moet lukken met dit tempo.
Moet lukken met dit tempo.
Nou de 16e gaat m niet worden hoor haha. Eind van het jaar vind ik als ambitieus....
Hoe is dit project afgelopen? Concept lijkt goed te passen voor nog te bouwen speakers.
Haha, goede vraag. Ik heb er een in elkaar zitten, nog wat klein werk voordat ik zou kunnen meten. Echter is nu mn meetkabel/ jig defect...
Alles moet tussen het jongleren met 3 kinderen door en ben de laatte tijd veel bezig met pc's bouwen voor de hobby, geeft veel minder zooi en betaald zichzelf nog terug ook
Alles moet tussen het jongleren met 3 kinderen door en ben de laatte tijd veel bezig met pc's bouwen voor de hobby, geeft veel minder zooi en betaald zichzelf nog terug ook
Het is weer mooi weer dus ik kon het freeswerk afmaken. Met zaagsel en lijm wat kieren netjes gemaakt, dat ging beter dan verwacht dus heb er wel vertrouwen in dat deze kast strak wordt.
Laatst gewijzigd door Douwe84 op ma 10 mar 2025, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
Goed om te zien dat ik niet de enige ben die cirkels in zijn Workmate freest…
Die cirkel valt nog mee, maar bij die grote sleuf precies in het midden heb je echt zitten slapen!
Ik vind het al heel wat dat je er na bijna 2 jaar weer mee verder gaat....
- pappaleo
- Contacteer:
Daar kunnen we wel een topic voor aanmaken:Leeuwarden schreef: ↑zo 09 mar 2025, 13:26Goed om te zien dat ik niet de enige ben die cirkels in zijn Workmate freest…