Gitaarversterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: Gitaarversterker
Hoi,Ronny
De luidspreker is de Celestion Vintage 30.
Art deco zit ik ook op te broeden.
De luidspreker is de Celestion Vintage 30.
Art deco zit ik ook op te broeden.
Re: Gitaarversterker
Even aan het klooien geweest met wat triplex om een idee te krijgen.
Re: Gitaarversterker
Art Deco is wel met veel engeltjes en blote dames hè! Géén blote vacuüm buizen 
Re: Gitaarversterker
Eerst een probeersel gemaakt voor de proporties.
Nu op zoek naar een geschikte pinup
En een programma om een vector tekening te maken.
Nu op zoek naar een geschikte pinup
En een programma om een vector tekening te maken.
Re: Gitaarversterker
Tja, ik heb een ontwerp en ik probeer me als leek in te lezen in het programma Inktscape
Maar het lukt nog niet echt,als je het niet gewend bent
Misschien dat er iemand is die een betere methode weet om tot een bestand te komen dat een frase machine of 3D printer begrijpt?
Maar het lukt nog niet echt,als je het niet gewend bent
Misschien dat er iemand is die een betere methode weet om tot een bestand te komen dat een frase machine of 3D printer begrijpt?
Re: Gitaarversterker
U roept wij staan voor u klaar. Ik heb de amp maar even 500 mm breed gemaakt. Het is een DXF file, dat kunnen de meeste programma's lezen.
Re: Gitaarversterker
De DXF file geopend op het net en een schermafbeelding gemaakt.
Dan krijg ik dit. Als ik het goed bekijk moet ik 2 lijntjes verwijderen,anders komt het niet goed met het snij of frase proces.
Nu probeer ik het DXF bestand te openen in free CAD om te bewerken.
free CAD opent het bestand wel maar laat niet alles zien. Iemand een idee?
Dan krijg ik dit. Als ik het goed bekijk moet ik 2 lijntjes verwijderen,anders komt het niet goed met het snij of frase proces.
free CAD opent het bestand wel maar laat niet alles zien. Iemand een idee?
Re: Gitaarversterker
Even verder gezocht op het net.
Librecad gedownload.
Nu lukt het wel aanpassingen te doen
Librecad gedownload.
Nu lukt het wel aanpassingen te doen
Re: Gitaarversterker
Het lukt me niet om het DXF bestand te verkleinen naar 370x75mm
John maar een mailtje gestuurd.
John maar een mailtje gestuurd.
Re: Gitaarversterker
Heel erg bedankt John.
Ben tot 3 uur snachts bezig geweest om het bestand te kunnen openen.
Vanmorgen een helder ogenblik gekregen,
Toen ik in LibreCAD op het knopje autozoom drukte onder BEELD werd het bestand zichtbaar
Ben tot 3 uur snachts bezig geweest om het bestand te kunnen openen.
Vanmorgen een helder ogenblik gekregen,
Toen ik in LibreCAD op het knopje autozoom drukte onder BEELD werd het bestand zichtbaar
Re: Gitaarversterker
Maar goed ,,uiteindelijk gelukt.
Heeft er misschien iemand een goed adres voor lasersnijden?
Heeft er misschien iemand een goed adres voor lasersnijden?
Re: Gitaarversterker
Heel goed mogelijk dat die er op uit is. Dat is ie vaak door het jaar heen. Kreeg zelf deze in Delft geadviseerd maar heb er zelf nog geen ervaring mee: https://www.laserbeest.nl/
Re: Gitaarversterker
Het frontje was binnen.
Nu alleen nog wachten op de bestelling bij alu op maat.
En dat kan wel even duren weet ik uit ervaring
Nu alleen nog wachten op de bestelling bij alu op maat.
En dat kan wel even duren weet ik uit ervaring
