Dat is al weer heel wat jaartjes geleden
Heb nog nooit zoiets gebouwd met buizen
Wat moet het worden?
Na wat gegraaf op het net kwam ik hierop.
Staat ongeveer halverwege de pagina https://robrobinette.com/RR2104_Master_Volume_Micro.htm
De Thor versterker,eigenlijk een Marshall JCM800 kloon met 6V6 eindbuizen.(20W)
Dus een beetje Marshall met Fender eindpitten,iets cleaner,en dat bevalt me wel.
Oke, schema er bij. En de lay-out. Dan nog een geschikte behuizing.
Had nog een oude DYNA mengversterker staan.
Vier schroefjes los op de onderkant en het binnenwerk er uit getrokken. En wat plaatwerk besteld wat net binnen kwam.
