Pass Pearl 2
Moderator: Beheerdersteam
Re: Pass Pearl 2
Wat voor bedrading hebben de heren @Henkjan: @dre: en @Kappa7: gebruikt voor voeding en signaal? Ik dacht aan 0,25mm2 draad voor de voeding en iets van verzilverd koper voor het signaal?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ik heb de voeding in een eigen kast, tussen de 2 kasten afgeschermde 3 aderige kabel (scherm verbindt de kasten met elkaar)
Zo de versterker printen komen achterin in een eigen afgeschermde behuizing, eens kijken hoe we de trafo's, gelijkrichters en shunts erbij zetten, terwijl er ook nog 3 potmeter assen door het midden lopen...
Beetje gedoe als je eerst de verkeerde trekpons pakt, 20,4 ipv 24mm, maar het kwam goed...
Er zijn mensen die een hekel aan SMD hebben, maar dit is ook geen lolletje om te maken met die super dunne leads aan sommige van die kleine capjes ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Affijn dit is onderweg om de instelbare capaciteits aanpassing te worden dus
Affijn dit is onderweg om de instelbare capaciteits aanpassing te worden dus
220uF Nippon KMF Low ESR capjes in plaats van de 3300uF die voor de Salas wat lang duren om op te laden...
Net eens een zilveren front besteld en 2 3u handgrepen, die miste ik nog, zag dat het 20% korting was bij Modushop!
Front en handles binnen, zit nog wat te stoeien met de indeling van de kast
front nog te graveren tzt.
Komt vast goed
Komt vast goed