Welke overigens prachtig gerestaureerd zijn ,je ziet werkelijk niets meer van de reparatie en in dat gun Metal kleurtje zien ze er geweldig uit .
Dan nu het geluid voor de afmetingen klinken ze heel volwassen en met mooie opname hoor je de luidsprekers niet meer staan .
Stemmen zijn ook erg realistisch.
Echter in mijn beleving klonken de Utopia Clonen makkelijker en dacht ik ook wat kastkleuring (dozigheid) te horen .
Dus op een gegeven moment de Utopia’s weer aan de kabels en dat staafde gelijk mijn constateringen .
Veel meer rust en een completer geluidsbeeld , eigenlijk let je nergens meer op maar geniet je van de muziek , maakt niet uit wat je ze voert !
Kortom nogmaals mijn complimenten voor de Utopia Clonen Walter !
Prachtig gebouwd en geweldig geluid .
My Two cent’s
