Draad tappen en dan ....bij het laatste gaatje... afgebroken.
Waarschijnlijk hebben verschillende personen dit al eens meegemaakt.
Maar hoe heb je het opgelost?
Met Google had ik naar mogelijke oplossingen gezocht.
Uitboren lijkt me moeilijk, want ik heb geen kolomboor.
Nu zag ik ook volgende video.
https://www.google.com/search?client=ms ... 0&dpr=3.38#
Wat is alum?
Iemand die dit al eens geprobeerd heeft?
Of weet iemand iets dat beter werkt...
