Of de kringloopwinkels doen hun huiswerk te goed.
Laatst voor een paar centen een behoorlijke Quaich opgeduikeld. Waarschijnlijk hebben ze daar gedacht dat het een wat groot uitgevallen asbak was.
Moderator: Beheerdersteam
Ik mopper niet (verkeerde topic), ik constateer alleen maar.
Klopt wel. Een kennis zit in het het bestuur van een krinloopwinkel. Gebeurt niet alleen met audio, vist ook veel zeldzaam vinyl er tussenuit. Eigenlijk gaat meeste waardevolle niet de winkel in maar particulier naar Marktplaats.
Dit is er 'toevallig' 1tje die wél goed klinkt weet ik. Heeft ook MFB-techniek aan boord, Yamaha noemt het zelf YST = Yamaha Servo Technology. Heb zelf de grote variant, de YST-SW800. Als die kringloop-sub niet van het YST-type was, had ik m nooit meegenomen, de meeste subs die je daar vindt zijn idd gewoon meuk.
De set was inderdaad net van een koude zolder gehaald.