Naja, zit al vanaf dat ik thuis ben na het werk te luisteren naar de laatste kringloop aanschaf, een Yamaha mini setje, r840, dvd840 en 2* NS bp300 spiekertjes, 2 weg basreflex. Het hele zootje voor de som van €75,- meegenomen. En 3 dagen garantie. Daarom moest ik ook meteen gaan luisteren, hahahaa. Was natuurlijk helemaal niet benieuwd.

Nee, die kringloopwinkel is een uur rijden en moest er wat mee zijn dan moet ik de planning van het werk vragen of ik binnen 3 dagen daar nog een x in de buurt zou komen. Kan ik het spul retourneren.
Echter, alles lijkt te werken en ik zit al 2,5 uur de ene na de andere cd te genieten.
Waarom had ik in een ver verleden als puber nou niet ZO'N setje voor zo'n laag bedrag?
Het is best te genieten dit ding.....
Pure direct bovendien.
Kan er nog een tv via hdmi en een sub op aansluiten zelfs....
Het ziet er nog kek uit ook nog...