Ze hebben een nachtje staan rusten. Wat me opvalt is dat het niet overal hoogglans opdroogt. Mogelijk is de laklaag toch niet overal even dik. Op de foto misschien lastig te zien. Ik moet dus ff gaan kijken of ik als ik ga schuren dat het toch mooi egaal is.
@Kappa7: ik heb één keer lichte druipers. Kwam omdat de verf op het testplankje amper dekte, dus ik moest daar echt flink spuiten om wat kleur erop te krijgen. Op de speaker begon ik toen een gelijk was het op een rand wat teveel. Ik ga het proberen met een zo lucht mogelijke korrel glad te krijgen.
Qua weer zie ik voor morgen wel wat minder weer staan. Ik ga het even in de gaten houden. Wordt even plannen ivm met het testplankje en de houdbaarheid van de verf.
Als het schuren vanavond al zou gaan, dan kan ik ook dat testplankje doen en morgen blanke laag spuiten. Als ik het betere weer moet afwachten, dan pas dinsdag de visie laag, dus heb ik met tijd om te schuren en ga ik het testplankje paar later doen. Voor de rest ook nog even rekening houden met alle andere dingen die moeten gebeuren