Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Nog een verhogertje nodig voor de monitors, ze staan in elkaar, nu nog de netsnoeren, signaalkabels en instelling smurfen...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
heej ze zijn af, mooi geworden!
Mooi statief tussen de tops en de sub maakt het dan af.
Mooi statief tussen de tops en de sub maakt het dan af.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Ik gebruik bierkratjes als standaard. Wel eerst even leegzuipen....
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Deze hebben uiteindelijk niet gespeeld omdat ik de plateamps niet kon benaderen met m'n linux machine, eigen schuld want ik deed het verkeerd
Nu met de klassieke 3 weg speakers was ik op zoek naar mooie stands en begon het idee omhoog te komen om een stand-met-subwoofer te maken
Nu met de klassieke 3 weg speakers was ik op zoek naar mooie stands en begon het idee omhoog te komen om een stand-met-subwoofer te maken
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Wellicht dan downfiring, anders zou je standaard kunnen gaan schudden?!
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Dan schudt de hele vloer mee... Maar zolang een downfiring niet gaat staan springen los van de vloer, zal het weinig uitmaken.
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Het idee is inderdaad downfiring en dan kunnen de klassieke 3 weg of evt een Plutone daar gewoon lekker op staan...
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Kastje van 35x35x45 (BxDxH) en dan met 25mm wanddikte zitten we op 36 liter bruto, driver pakt 9 liter volgens CSS en dan rolt er met wat kietelen dit uit;
Da's nog afgezien van de mfb sturing (als ik dat geboren kan krijgen want 1 van de 2 SDX12's is anders als de andere) die het geheel nog wat makkelijker te realiseren maakt, in het ergste geval moet ik een 45 graden Clingon aan Chris vragen ipv de 90 graden die ik nu heb liggen.
Da's nog afgezien van de mfb sturing (als ik dat geboren kan krijgen want 1 van de 2 SDX12's is anders als de andere) die het geheel nog wat makkelijker te realiseren maakt, in het ergste geval moet ik een 45 graden Clingon aan Chris vragen ipv de 90 graden die ik nu heb liggen.
