Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Nog een verhogertje nodig voor de monitors, ze staan in elkaar, nu nog de netsnoeren, signaalkabels en instelling smurfen...
- Leeuwarden
heej ze zijn af, mooi geworden!
Mooi statief tussen de tops en de sub maakt het dan af.
Mooi statief tussen de tops en de sub maakt het dan af.
- Leeuwarden
- Leeuwarden
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ik gebruik bierkratjes als standaard. Wel eerst even leegzuipen....
Deze hebben uiteindelijk niet gespeeld omdat ik de plateamps niet kon benaderen met m'n linux machine, eigen schuld want ik deed het verkeerd
Nu met de klassieke 3 weg speakers was ik op zoek naar mooie stands en begon het idee omhoog te komen om een stand-met-subwoofer te maken
Nu met de klassieke 3 weg speakers was ik op zoek naar mooie stands en begon het idee omhoog te komen om een stand-met-subwoofer te maken
-
wouter
- Ook commercieel actief
Wellicht dan downfiring, anders zou je standaard kunnen gaan schudden?!
Dan schudt de hele vloer mee... Maar zolang een downfiring niet gaat staan springen los van de vloer, zal het weinig uitmaken.
Het idee is inderdaad downfiring en dan kunnen de klassieke 3 weg of evt een Plutone daar gewoon lekker op staan...
Kastje van 35x35x45 (BxDxH) en dan met 25mm wanddikte zitten we op 36 liter bruto, driver pakt 9 liter volgens CSS en dan rolt er met wat kietelen dit uit;
Da's nog afgezien van de mfb sturing (als ik dat geboren kan krijgen want 1 van de 2 SDX12's is anders als de andere) die het geheel nog wat makkelijker te realiseren maakt, in het ergste geval moet ik een 45 graden Clingon aan Chris vragen ipv de 90 graden die ik nu heb liggen.
Da's nog afgezien van de mfb sturing (als ik dat geboren kan krijgen want 1 van de 2 SDX12's is anders als de andere) die het geheel nog wat makkelijker te realiseren maakt, in het ergste geval moet ik een 45 graden Clingon aan Chris vragen ipv de 90 graden die ik nu heb liggen.