Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Moderator: Beheerdersteam
Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Ik ben toch blij met m'n nieuwe invalzaagje;
Dat is dus ~35mm Bruynzeel garantieplex waar ik een subje van 40x40x45 van ga bouwen waar een CSS SDX12 woofertje in komt, aangestuurd door een Hypex FA501.
Er komt ook een MFB lus in - dat is de bedoeling tenminste - maar dat moet ik nog even smurfen.
Dat is dus ~35mm Bruynzeel garantieplex waar ik een subje van 40x40x45 van ga bouwen waar een CSS SDX12 woofertje in komt, aangestuurd door een Hypex FA501.
Er komt ook een MFB lus in - dat is de bedoeling tenminste - maar dat moet ik nog even smurfen.
Laatst gewijzigd door Shadow op ma 04 jan 2021, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Klein subje bouwen
woofertje... vorig jaar mee gewerkt, wat een beest en gewicht! Wel solide, maar helaas scheef de ring erop gelijmd.
Erg veel power in 12", heel mooi
Erg veel power in 12", heel mooi
Re: Klein subje bouwen
Kortsluitring? Of wat bedoel je?wouter schreef:woofertje... vorig jaar mee gewerkt, wat een beest en gewicht! Wel solide, maar helaas scheef de ring erop gelijmd.
Erg veel power in 12", heel mooi
Re: Klein subje bouwen
Dankje, die invalzaag had ik eerder moeten kopenpappaleo schreef:Mooi man !
Ziet er goed uit trouwens die zaagsnede
Dit gewoon in no-time klaar en maatvast
Re: Klein subje bouwen
Ik heb een Triton 1400W frees en echt geen excuus om een ander te kopen eigenlijk
Verlanglijstje staat nog een grote afkortzaag op en een goede stofzuiger
Verlanglijstje staat nog een grote afkortzaag op en een goede stofzuiger
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Klein subje bouwen
Ik heb een tijdje terug een GAS20 van mijn vrouw gekregen. In het verleden was het een ramp hoe ik werkte. Nu gaat het wel. Hij past natuutlijk wel mooi op alle Bosch blauw gereedschap.
Re: Klein subje bouwen
Lastig om een beeld van de omvang te krijgen zonder het vaste referentie object 
Re: Klein subje bouwen
Sorry ik drink al ff geen alcohol meer, ik zal morgen eens kijken voor een referentie objecterik1977 schreef:Lastig om een beeld van de omvang te krijgen zonder het vaste referentie object
erik1977 schreef:Strak zaag werk in elk geval!
Dank!ray5150 schreef:Inderdaad een strak stukje zaagwerk.
Re: Klein subje bouwen
Flesje Spa, blikje Cola, desnoods een CD doosje ?Shadow schreef:Sorry ik drink al ff geen alcohol meer, ik zal morgen eens kijken voor een referentie objecterik1977 schreef:Lastig om een beeld van de omvang te krijgen zonder het vaste referentie object![]()
Ik snap niet goed waarom iets dergelijks altijd maar alcohol gerelateerd moet zijn...
Re: Klein subje bouwen
Ik drink eigenlijk alleen water, koffie en een glas ijsthee op z'n tijd, maar een cd doosje heb ik nog wel idd. Goeie tip Ray!
Re: Klein subje bouwen
Ik ben blij dat ik niet de enige ben.Shadow schreef:Ik drink eigenlijk alleen water, koffie en een glas ijsthee op z'n tijd
Dit wordt wel een beest van een subwoofer. Die SDX12 is een monster-sub!
Re: Klein subje bouwen
Hier nog een hoor, smorgens koffie verder water en in t weekend een borrel.
Misschien ook maar een sub topic openen....
Misschien ook maar een sub topic openen....
Re: Klein subje bouwen
Speciaal voor de maat, ik wil 32 liter bruto, de driver pakt 6 liter, komen we op een Q van 0.7 uit.
Re: Klein subje bouwen
Ja ik moet dat nog even uit 2 stukjes resthout zagen, op iedere wand een verbinding tussen baffle en achterwand is de bedoeling.ray5150 schreef:En gaat er erg degelijk uitzien.
Komt er ook nog bracing in de kast ?
Re: Klein subje bouwen
Mag ook wel ook, die driver is echt loodzwaar....Douwe84 schreef:Lekker solide hoor
