Pass Pearl 3
Moderator: Beheerdersteam
Pass Pearl 3
Ik kom net deze link tegen: https://www.diyaudio.com/community/thre ... 23.404054/
Iemand al bekend mee?
Iemand al bekend mee?
Re: Pass Pearl 3
Wel naar gekeken en zal vast goed klinken maar ik zou dan liever een ontwerp hebben zonder opamps.
Verbaast me eigenlijk dat ze daar nu mee komen.
Verbaast me eigenlijk dat ze daar nu mee komen.
Re: Pass Pearl 3
ontwerp is gewoon aangepast aan wat er nu leverbaar is lijkt me? en veel prima phonotraps gebruiken opamps...
Re: Pass Pearl 3
Er zitten nog steeds 2SK170 fetjes in niet echt goed verkrijgbaar.
Ik zou juist verwachten dat ze daar ook met een moderne vervanger zouden komen.
Desnoods SMD
En wat betreft de opamps is ook meer een kwestie van smaak dan technisch goed onderbouwd.
Zelf geef ik dan de voorkeur daar een discreet opgebouwd geheel.
Ik zou juist verwachten dat ze daar ook met een moderne vervanger zouden komen.
Desnoods SMD
En wat betreft de opamps is ook meer een kwestie van smaak dan technisch goed onderbouwd.
Zelf geef ik dan de voorkeur daar een discreet opgebouwd geheel.
Re: Pass Pearl 3
Tja, je moet je wel erg vervelen als je hier nog in gaat investeren. Of je moet de spullen nog hebben liggen of je moet erg nieuwsgierig zijn hoe zo'n PP3 geklonken heeft destijds. Wat je zegt George, neem dan een authentieke discrete Pass.
Re: Pass Pearl 3
Valt ook wel weer mee.
https://www.haje.nl/product_info.php/products_id/1497
https://www.electro-andijk.nl/index.php ... ets-detail
Beide zijn betrouwbare leveranciers waar ik zelf ook wel eens bestel.
Re: Pass Pearl 3
Wel vrij prijzig als je na gaat dat je er een stik of 50 nodig hebt om een set van 8 gelijken te vinden.
En dan nog is het de vraag of je wel de juiste kleur hebt.
En dan nog is het de vraag of je wel de juiste kleur hebt.
Re: Pass Pearl 3
Jammer inderdaad dat ze nog steeds die 2SK170 gebruiken. Ontwerpen hiermee ga ik hierom meestal uit de weg. Verder is Pass top spul, bouw het graag.
Re: Pass Pearl 3
Ja zeg, hoe oud is dat ontwerp al niet?
Die fet wordt al 20 jaar niet meer gemaakt en goede vervangers ook al lang niet meer. En meneer Pass heeft destijds al eens een poging gedaan de hele voorraad op te kopen voor zijn super phono VV. Zaten er meen ik 100 van per kanaal in.
Re: Pass Pearl 3
Gewoon via de diyaudio punt com store verkrijgbaar van Linear Systems of Toshiba (NOS)
