Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door richard »

Vintage is toch weer helemaal in?
Mijn interieur is weer serieus geld waard, eens kijken of de polis nog actueel is.
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door HoMeR »

Voor het in- en uitladen kunnen we gebruik maken van de zij-ingang van de locatie Merwedestraat.
Deze ingang bevind zich aan de Berkelstraat. Het blauwe hek.

Wel graag dit alleen voor in- en uitladen gebruiken !! (erg weinig ruimte.....meer dan 2 auto's kunnen hier niet staan)
Schermafdruk_2023-10-22_16-01-02.png
Parkeren kan zoals eerder vermeld aan de Merwedestraat 98


Ook nog een keer in 1 kaart......
Bijlagen
Overzichtje....
Overzichtje....
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door HoMeR »

Oh jeetje......

Wat jammer.

Op dezelfde dag een optreden van ROME in Utrecht.....
https://www.podiuminfo.nl/concert/36184 ... redenburg/
Voor mij een beetje teveel op 1 dag.....dat gaan we niet redden....... :cry:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023

Bericht door Kappa7 »

Kappa7 schreef: za 30 sep 2023, 11:34
Lijkt me leuk, zo als het er nu uit ziet kan ik er bij zijn.
Ik wil dan de Pure DSD Dac mee nemen.
Gaat hem toch niet worden.
Op de zelfde zaterdag wordt ook wat anders georganiseerd van de AVMN en daar wil ik ook graag bij zijn.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door Marp »

HoMeR schreef: vr 27 okt 2023, 20:25
Oh jeetje......

Wat jammer.
...
Voor mij een beetje teveel op 1 dag.....dat gaan we niet redden....... :cry:
Wat bedoel je hiermee? Je:
  • ... kan dus niet naar dat optreden?
  • ... komt zelf niet meer naar de luisterdag?
  • ... blaast de luisterdag af?
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door Walt »

Dat vroeg ik me ook af, ik gok op het laatste.
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door HoMeR »

Walt schreef: vr 27 okt 2023, 21:18
Dat vroeg ik me ook af, ik gok op het laatste.

Kom op zeg !!

Natuurlijk dat eerste. Ga toch niet vreselijk veel moeite doen om een dagje te organiseren en dan zomaar op het laatste moment niet meer verschijnen of zelfs afblazen.

Die gast komt vast nog wel een keer naar Nederland, of ergens anders in de buurt. Hij is nog geen 82 (zoals Graham Nash, afgelopen 10 oktober Oosterpoort Groningen).

:proost:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door Walt »

Gelukkig! Denk wel dat er wat meer sets nodig zijn, de apparatuur lijst is vrij beperkt nog zo lijkt het.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door Marp »

@HoMeR: als je even de titel verandert in iets herkenbaars als "Luisterdag van het Noorden", maken we van het onderwerptype een mededeling voor wat extra aandacht.
Mauwie
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 24 jan 2021, 10:50

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door Mauwie »

Het lijkt mij mooi om ook bij deze dag aanwezig te zijn. Voor mij de eerste keer dat ik bij een zelfbouw audio dag aansluit, voor mij bijna een thuiswedstrijd vanaf Assen. Ik kan 2 setjes zelf gebouwde speakers, een versterker en streamer meenemen.
viewtopic.php?t=29766
viewtopic.php?t=13461
viewtopic.php?t=30862
Tot de 18e,
Maurice
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door HoMeR »

@Mauwie:
Welkom !
Altijd leuk om nieuwe gezichten te zien.
:yeah:
Mauwie
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 24 jan 2021, 10:50

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door Mauwie »

De streamer die ik meeneem is geen zelfbouw, het is een NuPrime Omnia WR1.
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door HoMeR »

Mauwie schreef: ma 30 okt 2023, 17:26
De streamer die ik meeneem is geen zelfbouw, het is een NuPrime Omnia WR1.
Geen probleem......er zijn vaker "niet zelfgebouwde apparaten" aanwezig..... :-"
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door beijert »

Ik zou eventueel de open baffle subwoofer mee kunnen nemen als daar behoefte aan is.
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door HoMeR »

beijert schreef: do 02 nov 2023, 15:22
Ik zou eventueel de open baffle subwoofer mee kunnen nemen als daar behoefte aan is.
Zeker. Kunnen we wellicht in verschillende systemen uitproberen.. :goedzo:
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door beijert »

Ik hoop dit weekend de laatste hand te leggen aan wat luidsprekers met hergebruikte (budget) materialen.

Met deze uitgave van hobbyhifi in gedachten :mrgreen:
IMG_20231111_134612.jpg
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door weidok »

Helaas moet ik me afmelden
Zweepslag in linker onderbeen
Lopen gaat moeilijk laat staan auto rijden !!!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door Henkjan »

aj. sterkte , en spoedig herstel gewenst
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door HoMeR »

Jammer dat we je moeten missen !

Beterschap !!

(nu moeten we zelf voor worst gaan zorgen...... #-o )
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door ds23man »

Wees blij, die Weidenaar worst is gewoon niet te haggelen en heeft totaal niets te maken met een echte Groninger droge worst.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door hannesie »

Laat jij dan eens proeven hoe het wel kan?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door ds23man »

https://karstdejong.keurslager.nl/

Zijn tweelingbroer zit er naast met een Petsplace waar wij onze ratten voor de krokodillen halen. Daarnaast zit dan ook weer het Scharrelhofke, poelier. Ik kan naadloos van een rat naar een stuk vleesch overgaan op kip of wild.:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Oh ja, er zit ook nog een bakker.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door John P »

Broodje aap verhaal. :lol:
Chocomel
Berichten: 1061
Lid geworden op: ma 21 sep 2015, 21:42

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door Chocomel »

Zaterdag ben ik er ook graag bij.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door ds23man »

Niet helemaal:
Knipsel.PNG
En de eigenaren van de Pets Place en de slager zijn inderdaad tweelingbroers.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”