Luidsprekers met een 2e kans.
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luidsprekers met een 2e kans.
Typisch geval van eind goed al goed Hans
ook van hier veel luisterplezier gewenst!
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Luidsprekers met een 2e kans.
Deze verdiend ook wel een 2e leven denk ik. 
De anderen laten we nog even in de doos zitten. Dus 2 kleine David speakertjes en een set Classic Wharfdale Denton, die eens een opzetje kunnen gebruiken, de David zijn duidelijk.
De anderen laten we nog even in de doos zitten. Dus 2 kleine David speakertjes en een set Classic Wharfdale Denton, die eens een opzetje kunnen gebruiken, de David zijn duidelijk.
Re: Luidsprekers met een 2e kans.
Hans wil de spanning nog even op bouwen.
Of even de kracht er voor zoeken, zo iets kost hem redelijk wat energie.
Of even de kracht er voor zoeken, zo iets kost hem redelijk wat energie.
Re: Luidsprekers met een 2e kans.
Is jullie dan al duidelijk dat er ook in zit wat er op staat?
Re: Luidsprekers met een 2e kans.
https://www.hifiengine.com/manual_libra ... on-2.shtml
https://www.google.nl/search?q=wharfeda ... 26&bih=710
Niet zo heel bijzonder, toch ?
Ja, okee. het feit dat ze al bijna 50 jaar in de originele doos zitten wel.
https://www.google.nl/search?q=wharfeda ... 26&bih=710
Niet zo heel bijzonder, toch ?
Ja, okee. het feit dat ze al bijna 50 jaar in de originele doos zitten wel.
Re: Luidsprekers met een 2e kans.
Je wil toch zien hoe ze die tijd overleeft hebben.
De doos ziet er nog heel behoorlijk uit dus grote kans dat de speakers de tijd goed doorstaan hebben en de rol randen nog netjes zijn.
De doos ziet er nog heel behoorlijk uit dus grote kans dat de speakers de tijd goed doorstaan hebben en de rol randen nog netjes zijn.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Luidsprekers met een 2e kans.
Jongûh, dit was hét geheime wapen tegen de High-End elite!ray5150 schreef: ↑zo 29 okt 2023, 12:25https://www.hifiengine.com/manual_libra ... on-2.shtml
https://www.google.nl/search?q=wharfeda ... 26&bih=710
Niet zo heel bijzonder, toch ?
Ja, okee. het feit dat ze al bijna 50 jaar in de originele doos zitten wel.
Re: Luidsprekers met een 2e kans.
"these speakers bring back the sound from 70/s - they are for good music - acoustic - jazz - funk - disco - not for commercial crap music from these days."
Doen mij denken aan All Wave, in de Hoogstraat, R'dam
Doen mij denken aan All Wave, in de Hoogstraat, R'dam
Re: Luidsprekers met een 2e kans.
HEBBEN JULLIE NU JE ZIN.
Op de achterkant staat dan dat de Turksma Groep de verkoper is. De lijm en randjes zijn besteld bij audiofriends, dus dat gaat ook wel lukken.
De Wharfdales kan ik eventueel open maken om het filter eens te bekijken.
Een verse condensator zou best wel eens de moeite waard kunnen zijn.
Op de achterkant staat dan dat de Turksma Groep de verkoper is. De lijm en randjes zijn besteld bij audiofriends, dus dat gaat ook wel lukken.
De Wharfdales kan ik eventueel open maken om het filter eens te bekijken.
Een verse condensator zou best wel eens de moeite waard kunnen zijn.
Re: Luidsprekers met een 2e kans.
Pas maar op straks staan zijn nieuwe speakers al weer op MP.

Re: Luidsprekers met een 2e kans.
Leuke kastjes die Wharfdale, rolranden zien er nog prima uit.
Re: Luidsprekers met een 2e kans.
Die speakers heb ik eens voor een rijksdaalder op een rommelmarkt gekocht met 1 kapotte tweet, die waren toen ook al oud, rolranden bleken nog prima te zijn iig,
Re: Luidsprekers met een 2e kans.
Vrouwlief was dan bezig een nieuwe lap voor over de TV te maken, je moet toch een doel hebben met dat Quilten, blijkt dat de nieuwe luidsprekers aanmerkelijk minder gevoelig voor die akoestische behandeling te zijn, maar de start van de mooie lap is er.
Nu eerst een beetje (letterlijk) ruimte maken voor de Visonik David.
Nu eerst een beetje (letterlijk) ruimte maken voor de Visonik David.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
