Voor- en Eindversterkers
Moderator: Beheerdersteam
Kappa7
Berichten: 8108 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » vr 08 sep 2023, 22:07
ds23man schreef: ↑ vr 08 sep 2023, 14:45
Pjotr schreef: ↑ vr 08 sep 2023, 14:15
Leeuwarden schreef: ↑ vr 08 sep 2023, 13:50
Tja, als dat zo is dan wordt het toch wel aantrekkelijk… maar goed, de gebruiksaanwijzing is kennelijk wel begrijpbaar dus dan is er geen lol meer aan…
Ho, ho... vroeger nooit Revell vliegtuigjes in elkaar geplakt? Ok, die moest je nog wel zelf schilderen
En eerlijk is eerlijk mijn eerste versterker, althans iets wat geluid versterkte, was een Philips bouwdoos. En uiteraard een Erres transistor radio:
erres2.jpg
http://www.hansotten.com/other-kits/445-2/
Ben ooit begonnen met de Tandy doos:
forum-post.png
Hej dat is leuk,
Daar ben ik ooit ook mee begonnen.
Ik vond de Kristal radio toen eigenlijk nog het meest interessant.
timpert
Berichten: 2439 Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 15:09
Locatie: 026
Bericht
door timpert » za 09 sep 2023, 10:08
Volgens mij moet een mod dit gedweil over de speeltjes van vroegâh even verplaatsen naar een apart topic. Hartstikke leuk, maar dit heeft niks meer met de Nilai van doen.
Pjotr
Berichten: 36743 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » za 09 sep 2023, 11:27
Als je het aantal topics op wilt krikken... En die VV hoort er eigenlijk dan ook niet bij. Dat moet dan ook maar een eigen topic. Mahja zo blijf je dweilen.
TabCam
Berichten: 205 Lid geworden op: di 28 jan 2020, 14:18
Locatie: 't Oostn van Twente
Bericht
door TabCam » wo 13 sep 2023, 9:05
hardbats schreef: ↑ do 24 aug 2023, 17:13
6 kanaals nilai iemand?
FB_IMG_1692889975663.jpg
FB_IMG_1692889977289.jpg
Nou, hou me zeer aanbevolen voor een testluistersessie! Vierkanaals zou nog beter zijn maar ze zijn 2 Ohm stabiel dus het zou moeten kunnen hier
.
hardbats
Berichten: 2416 Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35
Bericht
door hardbats » wo 13 sep 2023, 17:48
Als die van mij was geweest had ik hem wel meegenomen naar een luisterdag
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » zo 01 okt 2023, 15:31
Even voor mijn informatie, de Nilai versterkermodule en bijbehorende SMPS worden geleverd met alle benodigde kabels/connectoren om e.e.a. op elkaar aan te kunnen sluiten? Of moet ik die nog los bestellen? Ik zie helaas geen kabelsets specifiek voor de Nilai op de Hypex website?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » zo 01 okt 2023, 15:53
Knipsel.PNG (13.5 KiB) 705 keer bekeken
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » zo 01 okt 2023, 16:07
Waar vind je die informatie, ik heb me rot gezocht maar kon dat nergens vinden?
Walt
Berichten: 14139 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » zo 01 okt 2023, 16:09
Google hypex nilai
Klik eerste hit
Klik goto nilai page
Echt heeeeeeeeeeel lastig te vinden dus…
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » zo 01 okt 2023, 16:14
Niet zo bijdehand Walt, ik heb op de website van Hypex gekeken, want daar verwacht ik de meest up to date informatie te kunnen vinden, dus niet op de website van één of andere webwinkel.
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » zo 01 okt 2023, 18:30
Walt schreef: ↑ zo 01 okt 2023, 16:09
Google hypex nilai
Klik eerste hit
Klik goto nilai page
Echt heeeeeeeeeeel lastig te vinden dus…
De resultaten van een google search zijn niet voor iedereen gelijk. Is mede afhankelijk van je zoekgeschiedenis.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » zo 01 okt 2023, 20:42
Zodoende best interessante foto’s gevonden…
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » do 05 okt 2023, 16:53
Klikkerdeklik en twee dagen later ... tadaa!
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » do 05 okt 2023, 17:02
Hup, in de opslag, naast de zaagtafel.
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » do 05 okt 2023, 17:15
Nee, in een kastje dit weekend.
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » do 05 okt 2023, 17:17
Walt
Berichten: 14139 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » do 05 okt 2023, 18:08
Moet ik het zo zien dat deze Nilai amp weer verder gaat dan ze Purifi/eigentakt of is het gelijkwaardig?
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » do 05 okt 2023, 19:30
SSassen schreef: ↑ do 05 okt 2023, 16:53
Klikkerdeklik en twee dagen later ... tadaa!
nilai_hypex.jpeg
Hoeveel zitten er in die doos?
Walt
Berichten: 14139 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » do 05 okt 2023, 19:40
Edit
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » do 05 okt 2023, 19:54
Leeuwarden schreef: ↑ do 05 okt 2023, 19:30
SSassen schreef: ↑ do 05 okt 2023, 16:53
Klikkerdeklik en twee dagen later ... tadaa!
nilai_hypex.jpeg
Hoeveel zitten er in die doos?
Precies genoeg voor twee mono blokken.
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » do 05 okt 2023, 20:02
Nu zie ik het. 2 voedingen en 2 eindtrappen.
foto van de kastjes waar ze in komen ?
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » ma 23 okt 2023, 12:11
Zo, van het weekend ook even de modules in een kastje gefrommeld ... tadaaa!