Hypex Nilai Class D technology
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hypex Nilai Class D technology
Voor een DHZer hoeft het inderdaad niet te bijten, maar voor een OEM zou het weleens een probleem kunnen zijn als die ongewassen zelfbouwers dezelfde naam op hun spullen hebben staan. Er hoeft maar 1 grote klant te mekkeren...
Laatst gewijzigd door timpert op do 07 sep 2023, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
Denk dat de meeste klanten van Hypex gewoon hun eigen logo gebruiken. En de klanten die standaard Hypex spullen in een kastje stoppen vertellen dat er gewoon bij als verkoopargument … Pass heeft gewoon een stickertje, kan je zelf beslissen of je het wil gebruiken of niet…timpert schreef: ↑do 07 sep 2023, 13:05Draai het eens om. Hypex klanten die kant-en-klare producten op de markt zetten, zouden het minder leuk vinden als de Hypex naam ook op zelfbouwsels prijkt. Professionele klanten van Hypex genereren het leeuwendeel van de omzet, en hebben dus wat te vertellen over dit soort zaken.
- SSassen
- Contacteer:
Maar we zijn het erover eens dat het 'DIY classD' logo in koeienletters op het frontpanel graveren een beetje kneuterig overkomt? Of ben ik de enige die daar met gefronste wenkbrauwen naar kijkt?
We zijn toch niet anders gewend met ze. Het hele MKB zwemt in de kneuterigheid. Maar het maakt geen bal uit als klanten tevreden over je zijn 
Zit weinig contrast in, dus erg opvallen doet het niet hoor...
Ik moet zeggen dat ik het niet thuis heb staan en dat het er ook niet gaat komen. Daardoor heb ik er dusdanig weinig last van dat ik me er ook niet drukker om kan maken dan het typen van dit bericht. Jij wel sander?
- Leeuwarden
Laaaaaaaadies and gentlemen! Links in de ring uitdager Hardbats, rechts titelverdediger SSassen! De scheidsrechter voor dit evenement is de onomstreden rots in de branding: Shadow! Daaaaar gaat de bel voor de eerste ronde!
Laatst gewijzigd door Leeuwarden op do 07 sep 2023, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
Nee kies getrokken vanmiddag. Zat een beetje vast. Niet fijn…
- Leeuwarden
Nee, wij, MBCE en ik, ervaren hem als zeer kundig.
Kies zat vast, maar dan ook echt vast in de onderkaak. Is er in stukken uit gebikt … Die tandarts scène met Dustin Hoffman is kinderspel vergeleken bij wat mij vanmiddag overkwam.
Kies zat vast, maar dan ook echt vast in de onderkaak. Is er in stukken uit gebikt … Die tandarts scène met Dustin Hoffman is kinderspel vergeleken bij wat mij vanmiddag overkwam.
Bah daar zul je nog wel even last van hebben dan.
Hopen dat het weer snel beter gaat dan.
Hopen dat het weer snel beter gaat dan.
- Leeuwarden
Dank, ik zal het wel overleven, meegeleverde pijnstiller doet het goed…
Ik heb even op de site gekeken en ik vind dat Sander inderdaad wel een punt heeft.
Aan de andere kant, je bent natuurlijk niet verplicht een kast bij hun af te nemen.
Je kunt gewoon de modules los kopen en deze in een kast naar keuze bouwen van de welbekende leveranciers.
Ja, dan moet je wat gaatjes boren. is dat dan zo'n ramp ?
Als dat je al te veel is kun je net zo goed iets kant en klaars bij de hifi winkel halen...
Aan de andere kant, je bent natuurlijk niet verplicht een kast bij hun af te nemen.
Je kunt gewoon de modules los kopen en deze in een kast naar keuze bouwen van de welbekende leveranciers.
Ja, dan moet je wat gaatjes boren. is dat dan zo'n ramp ?
Als dat je al te veel is kun je net zo goed iets kant en klaars bij de hifi winkel halen...
Tja wat heet punt. Merkwaardiger vind ik eigenlijk dat ze er Class-D op schilderen en op het display vertonen als ze verder trommelen met:
• Fully analogue
• 2.7” monochrome OLED display
• Remote control included
• Modular design
• Discrete op-amps & voltage regulators
Daar is niks klasse-D aan.
• Fully analogue
• 2.7” monochrome OLED display
• Remote control included
• Modular design
• Discrete op-amps & voltage regulators
Daar is niks klasse-D aan.
- SSassen
- Contacteer:
Ik wel ja, ik stoor mij aan dat soort dingen, vooral omdat als je dit goed oppakt met de juiste marketing en styling je een veel, heel veel, groter publiek aan kunt spreken.
- Leeuwarden
Voor de vormgeving/branding loop ik ook bepaald niet warm, geef ik Sander gelijk, is wel heel stiefmoederlijk behandeld. Niet alleen voor de kits maar neem ook eens bv dat display dat je op een Fusion kunt aansluiten. En de Nederlandse/EU DIY'er moet ook nog een 21% bij de geadverteerde prijzen optellen....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Het moet natuurlijk wel een beetje betaalbaar blijven. Als je design wil dan koop je toch een Mola Mola?
Zeker, maar daarom nog geen amateuristische uitstraling. We leven niet meer anno 1970 met de Aurora/Kontakt kitjes. Het is een complete kit a la IKEA. Alleen nog zelf schroeven en meer DIY is er niet aan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
In werkelijkheid ziet het er beter uit dan op die foto's. De knop op de pre amp is van massief alu. En de meeste zelfbouwers komen ook niet verder dan een modushopkast. En inderdaad, het is net Ikea, alleen is de bouwhandleiding stukken beter....