Gezien het moderatiebeid hier haak ik af, ik ben dieLeeuwarden schreef: ↑ma 21 aug 2023, 20:56Nou dan hoop ik dat Sander zijn leesbril kan vinden want hij heeft tenslotte recen wat met buizen gebouwd… maar iedereen die me gerust kan stellen mag het zeggen uiteraard..
TS2019-PP80
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TS2019-PP80
Laatst gewijzigd door Marp op di 22 aug 2023, 8:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: alternatieve aanspreektitel weggehaald. Op de man spelen is niet fijn en niet nodig.
Reden: alternatieve aanspreektitel weggehaald. Op de man spelen is niet fijn en niet nodig.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TS2019-PP80
Nou Sander, dit topic gaat anders wel om een bouwsel door een bouwer die absoluut niet gehinderd wordt door kennis en die jou rechtstreeks een vraag stelt die ook al was gesteld voor het leesbril gedoe…
Re: TS2019-PP80
Nog even over de draadweerstanden. Draadweerstanden verlopen minder in waarde bij temperatuurschommelingen. Je hebt ook goede normale weerstanden maar dat is meer uitkijken geblazen. Welke je zeker niet moet gebruiken zijn die vierkante keramische weerstanden. Die verlopen flink. Zoek in de datasheet naar ppm/C. Hoe lager het getal hoe beter. Best wel belangrijk voor R17 en R18.
Dat zijn wel je meet weerstanden.
Hoe het werkt? Kijk eens op deze site.
https://riedon.com/media/pdf-tech/Wirew ... stors_.pdf
Dat zijn wel je meet weerstanden.
Hoe het werkt? Kijk eens op deze site.
https://riedon.com/media/pdf-tech/Wirew ... stors_.pdf
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TS2019-PP80
Als je gewoon overal MOX gebruikt 1 of 2W gaat het altijd goed.Leeuwarden schreef: ↑ma 21 aug 2023, 14:00Ai, valt mij toch nog even iets op wat ik eerder over het hoofd had gezien: R16-17-18 en 19 zouden volgens het schema op de eerste pagina draadgewonden weerstanden van 2Watt moeten zijn. Ik heb echter gewone weerstanden van 2 Watt. Is het raadzaam om alsnog draadgewonden weerstanden aan te schaffen op deze plek?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TS2019-PP80
Zo. Net voor het hoogtepunt van de storm erachter gekomen dat de voorraad faston stekkertjes geen voorraad meer was dus naar de autoshop om twee doosjes te scoren. Thuisgekomen laatste stekkertjes gemonteerd. Na een laatste check was het plan om de voedingen onder spanning te zetten om vervolgens tot de ontdekking te komen dat ik geen zekeringen voor de net-entree heb. 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TS2019-PP80
Vast heel herkenbaar dat het verkeer bij een beetje wind en een drupje regen volledig van slag is. Bovendien heb ik het gevoel dat glas zekeringen niet verkrijgbaar zijn bij de autoshop. Praxis heeft ze trouwens wel maar de website vertelt niets over of dat trage of snelle versies zijn… In de binnenstad zit nog een witgoedonderdelenwinkel (driedubbele woordwaarde), misschien heeft die ze. Anders wordt het EOO of iets dergelijks, maar dan is het wijsheid om even te inventariseren of er nog meer moet komen…
Heeft iemand trouwens nog SK56 koelprofielen liggen? 100x300x40 is wat ik zoek…
Heeft iemand trouwens nog SK56 koelprofielen liggen? 100x300x40 is wat ik zoek…
Re: TS2019-PP80
Zal vanavond even kijken. Misschien wel. Wat ben je van plan eigenlijk? Klasse-A mono?Leeuwarden schreef: ↑do 02 nov 2023, 15:07
Heeft iemand trouwens nog SK56 koelprofielen liggen? 100x300x40 is wat ik zoek…
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: TS2019-PP80
Geen SK-56 hier, wel twee maal SK-57.
Ook nog één Modushop 3U-300 (300x120x40 mm)
Ook nog één Modushop 3U-300 (300x120x40 mm)
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TS2019-PP80
Dank Paul, ik kreeg de tip van Peter om even bij Reichelt te kijken en daar heb ik ze net besteld.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: TS2019-PP80
Verstandig.
Al zou ik er twee hebben voor je dan nog ga je met dit weer niet even heen en weer rijden tussen Leeuwarden en Dronten.
Paul.
Al zou ik er twee hebben voor je dan nog ga je met dit weer niet even heen en weer rijden tussen Leeuwarden en Dronten.
Paul.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TS2019-PP80
Fuck. Eén voeding werkt, de ander ploffen de zekeringen van de hoogspanning eruit. Ik zie even niet waar dat fout gaat… Iemand een idee?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
