lang geleden dat ik op dit forum nog eens iets gepost heb.
De Sony WH-1000XM5 lijkt volgens Google een topproduct te zijn, maar als jullie andere meningen/adviezen hebben dan hoor ik het graag.
Hartelijke groet,
Paul
Moderator: Beheerdersteam
m'n dochter heeft
Inderdaad, ik had die ook gelezen. Ik hou wel van die website. Hebben ook een resem prachtige play lists waarmee je je set kan beoordelen. Ze beschrijven per song zelfs waarop je moet letten volgens hen.Henkjan schreef: ↑ma 21 aug 2023, 17:11m'n dochter heeftdiede mk4. veel mogelijkhedn en de NC is echt top (en ook diverse handige features om bv even muziek en NC uit te zetten als iemand wat tegen je zegt). maar of die qua geluid jouw lat haalt weet ik niet
niet alleen google is enthousiast: https://www.whathifi.com/reviews/sony-wh-1000xm5
Inderdaad, ik was nog van mening dat Bose hier baas was. Ik was verschoten dat Sony nu de leader is. En dat was net de aanleiding om hier een draadje te openen.