douwebakker schreef: ↑ma 21 aug 2023, 13:01
Vergeet niet de bedrading voor de gloei. Deze liefst zo dicht mogelijk bij het chassis. Je kunt er nu nog goed bij.
Jeetje Douwe had je dat niet eerder kunnen schrijven.
Wat heb ik zitten prutsen

pfffff
Een gepiel om die oogjes over die buispennen te buigen , en dat ze zonder speling om die buisvoet pennen gaan zonder dat ze tegen elkaar komen.
Dat komt omdat Die Buisvoet voor printmonage is en bij die 6N6P 9 pootjes met die kleine radius
Dit raakt elkaar eigenlijk met die soepele teflon draad , even met massieve plastic draad bezig geweest , maar het ziet er meteen goedkoop uit
De afstand tussen pootje 4 en 5 elkaar is errug klein.
Ik heb er voor alle zekerheid ook een stukje teflon buis tussen gedaan
Verder heb ik moeite om met lamplicht een scherpe foto te maken bibbberrrrrrr
Verder niks te klagen
Douwe bedankt dat je ff me er op attendeerde dat ik die gloeidraden moest gaan doen
