Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » zo 18 jun 2023, 21:51
.... eindelijk weer eens de zaag aan t werk gezet
pappaleo
Berichten: 12412 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » zo 18 jun 2023, 21:53
Zo is zondag?
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » zo 18 jun 2023, 21:55
ja toch?
Pjotr
Berichten: 36756 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » zo 18 jun 2023, 22:58
En toch is het bier op...
pappaleo
Berichten: 12412 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » zo 18 jun 2023, 23:16
Bier?
Pjotr
Berichten: 36756 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » zo 18 jun 2023, 23:21
Ok, ok, kinderbier dan...
Het gaat om de ZBA-symboliek toch?
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » zo 18 jun 2023, 23:39
Wordt een lekker stevig kassie, zo te zien.
AatV
Berichten: 3807 Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft
Bericht
door AatV » ma 19 jun 2023, 10:16
'Zo' was een reclame-uiting door Maarten van Roosmalen voor Bavaria.....
groet,
Aat
Jan Geert
Berichten: 1353 Lid geworden op: ma 19 sep 2011, 19:49
Locatie: Leiden
Bericht
door Jan Geert » ma 19 jun 2023, 10:38
beetje overkill om je lucifers in op te bergen
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » ma 19 jun 2023, 15:58
Leuk formaat, kun je nog es ergens kwijt.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » ma 19 jun 2023, 17:59
ja. naast de TV bijvoorbeeld. en voorlopig passen ze ook prima op de werkbank
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » ma 19 jun 2023, 19:03
Een vogelhuisje naast de tv???
Pjotr
Berichten: 36756 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » ma 19 jun 2023, 19:09
Optimist. Denk jij serieus dat vogels daarin gaan wonen?
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » ma 19 jun 2023, 19:12
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28479 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » ma 19 jun 2023, 20:32
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » ma 19 jun 2023, 21:06
Daar word niet gewerkt, is veel te opgeruimd...
markbakk
Berichten: 5698 Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem
Bericht
door markbakk » ma 19 jun 2023, 22:06
Ik ben inmiddels wel benieuwd naar het ‘hoe’zo…
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » di 20 jun 2023, 0:54
maar wat meer vertellen dan maar. wat we zien moeten de testkastjes worden voor een nieuw minimonitortje voor naarst de TV (opvolgers van
project Stealth ). wegens de vorm van de woofertjes (een zgn supercirkel x³+y³=r³) gaan de baffles een retourtje Appelscha maken. Als ze weer terug zijn, kunnen we verder.
de ingrediënten:
Scan Speak D3004/602010 tweetert
Seas Excel W11CY-002 midwoofert
SB SB12PAC-00 passive
dit alles in iets van 2 liter netto
Bijlagen
4in-SB12PAC-00-Rev-1.pdf
(1.4 MiB) 67 keer gedownload
W11CY-002 E007.pdf
(158.93 KiB) 80 keer gedownload
d3004-602010.pdf
(464.49 KiB) 51 keer gedownload
Pjotr
Berichten: 36756 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » di 20 jun 2023, 9:55
Simularia? De notch t.g.v. de PR midden in het hoorbare laaggebied lijkt mij niet fijn gaan klinken.
markbakk
Berichten: 5698 Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem
Bericht
door markbakk » di 20 jun 2023, 12:40
Ahh leuk! Nou gaat het een beetje leven, ben benieuwd.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » di 20 jun 2023, 15:15
Pjotr schreef: ↑ di 20 jun 2023, 9:55
Simularia? De notch t.g.v. de PR midden in het hoorbare laaggebied lijkt mij niet fijn gaan klinken.
wat bedoel je nou precies Peter?
De eigenresonantie van de PR ligt toch bij 33Hz?
stond er niet bij, maar t echte laag komt net als bij Stealth gewoon van de subs
Douwe84
Berichten: 4873 Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort
Bericht
door Douwe84 » di 20 jun 2023, 15:28
Leuk project(je)
Pjotr
Berichten: 36756 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » di 20 jun 2023, 15:41
Henkjan schreef: ↑ di 20 jun 2023, 15:15
Pjotr schreef: ↑ di 20 jun 2023, 9:55
Simularia? De notch t.g.v. de PR midden in het hoorbare laaggebied lijkt mij niet fijn gaan klinken.
wat bedoel je nou precies Peter?
De eigenresonantie van de PR ligt toch bij 33Hz?
stond er niet bij, maar t echte laag komt net als bij Stealth gewoon van de subs
Dat is free air gegeven. Voor een PR geldt hetzelfde als voor een speaker als je hem in een kassie stopt. Vandaar mijn vraag. Maar goed als je toch een sub gaat inzetten kun je net zo goed die hele PR wel achterwege laten en lekker op 80 - 100 Hz crossen.
markbakk
Berichten: 5698 Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem
Bericht
door markbakk » di 20 jun 2023, 20:54
Kon het niet laten.
Wordt best leuk.