--
Ps: daarmee doelde ik natuurlijk op 20 jaar ZBA, wat op een opmerking kan lijken die wat uit de lucht kwam vallen.
De link is dat ik bij "ik blijf nog wel even" bedacht hoe lang we elkaar al kennen. Als we de periode op hifi.nl en
Moderator: Beheerdersteam
Ik besefte mij dat wel degelijk. Het gaat bv. ook om reacties die over de paginagrens heen vallen en ja, je zou dat uit de context kunnen afleiden.Marp schreef: ↑wo 17 mei 2023, 12:45Zo erg is dat inderdaad niet. In 2004 noemden we iemands naam, als we wilden aangeven op wie we reageerden. Citeren deden we vooral om een stukje tekst uit te lichten, wanneer we slechts op dat deel van iemands bericht reageerden. Of als de reactie bijv. pas een halve pagina verderop volgde. Het is nog maar anderhalf jaar geleden dat ik de upgrade uitvoerde welke links in citaten introduceerde. Ze zijn wel handig, maar desondanks is het forum er niet bepaald leesbaarder op geworden, met het toegenomen aantal citaten en de omvang ervan.
Ik denk echter dat TabCam niet besefte dat mijn vorige bericht over het laatste bericht in topics ging. Hij zal het er vast mee eens zijn dat (gemis van) een automatische link naar het direct erboven staand bericht wel overdreven is.![]()
CODE: Selecteer alles
.floatquote {
position: absolute;
}CODE: Selecteer alles
Edit: javascript weggehaald.
Ja, dat had ik al begrepen.