Is een goed idee, volgens mij hadden we vorig jaar niets wat dat betreft.Pjotr schreef: ↑do 18 mei 2023, 12:02Misschien slim om deze keer echte naambadges te regelen George? Dat stikkergedoe werkt niet echt en de kosten zijn het niet.
2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Ach het is altijd goed gegaan met contante betaling. Onafhankelijk van de locatie! Zal deze keer ook wel weer lukken 
- Leeuwarden
En anders stuur je toch gewoon een tikkie! 
Dat kan ook gewoon natuurlijk.
https://nl.mobiletransaction.org/pinapp ... iculieren/
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Ja, gewoon contant of wellicht een tikkie, en anders maar een rotschop.
Of een KvK nummer aanvragen, bijhouden van een boekhouding, belastingaangiftes doen, omzetbelasting en BTW bijhouden.Kappa7 schreef: ↑do 18 mei 2023, 13:52Dat kan ook gewoon natuurlijk.
Je krijgt wel een Makro pas, dat dan wel weer. Wordt daar wel weer vaak cash betaald.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ik dacht dat al die zonnepaneel energie producenten al ondernemer waren voor de belasting?
Dat is wel weer waar maar daar mee heb je nog geen KVK nummer
Al verwacht ik dat als je zo een apparaatje koopt en je geeft je banknummer door het ook gewoon zonder werkt.
Zo zal de zoon van Ray dat ook waarschijnlijk gedaan hebben.
Al verwacht ik dat als je zo een apparaatje koopt en je geeft je banknummer door het ook gewoon zonder werkt.
Zo zal de zoon van Ray dat ook waarschijnlijk gedaan hebben.
Ik ben er ook bij - ik neem niets mee denk ik - de cilinders hebben zo langzamerhand het halve land wel gezien. Tenzij het lukt (lees, ik er zin an heb) om een versie met de 8" Purifi woofers te maken.
Even een (tikkie) QR code uitprinten en bij de registratie op de tafel plakken. Dan kun je zo met je mobiele app betalen. Zag je op de koningsdag ook wel. Bij de manege van m'n dochter doen ze t ook zo met evenementen.
Ik kom ook natuurlijk en neem vast ook nog wel wat mee 
Wellicht kom ik ook even langs.
Hopelijk heb ik dan geluid uit mijn boekenplank luidsprekers zodat die mee kunnen.
Hopelijk heb ik dan geluid uit mijn boekenplank luidsprekers zodat die mee kunnen.
Is ook een optie maar het lijkt er op dat HJ wat heeft geregeld. nog even uitzoeken hoe we dat gaan doen maar Pinnen gaat waarschijnlijk ook tot de mogelijkheden behoren.
Ik zat al op je te wachten, Leuk dat je er bij bent 
-
tigradekat
Ik kom ook graag langs George. Dit keer neem ik waarschijnlijk niets mee, dus je hoeft dit keer niet te slepen 
Ik had de set nog wel eens willen horen nu die beter afgeregeld is
Slepen met dat spul
Slepen met dat spul
Dadelijk neemt niemand iets mee.........tigradekat schreef: ↑di 23 mei 2023, 10:40Ik kom ook graag langs George. Dit keer neem ik waarschijnlijk niets mee, dus je hoeft dit keer niet te slepen![]()
Jos.
Ehh... volg het even niet meer. Kun je nu wel of niet pinnen?
-
tigradekat