Dat bleek inderdaad geen probleem, na wat finetunen klonk het over het algemeen al meer dan prima vond ik gisteren. Bij sommige tracks liep het wel vol, zoals toen Jan even z'n Russische koor wou horen... Dat ging niet oké in het mid-hoog. Ik vermoed een combi van veeeel dynamiek in de opname, en toch iets te grote ruimte voor dat type muziek met een kleine monitor.
Maar zodra het iets minder complex was klonk het weer erg lekker. Ik heb genoten gisteren, wat een leuke dag
