Een ontwerp van Tony Gee gekozen, de Speranza
Geen makkelijke kast om te maken maar dat was weer een extra uitdaging.
Filter zelf ontworpen in Vituix, ben tevreden met het resultaat. Nu een tijd lekker luisteren en daarna daar nog wat mee rommelen
Moderator: Beheerdersteam
Ik ga daar nog even op m'n gemak een keer voor zitten.
Helemaal zelf gedaan, had al eerder een 3-weg bassreflex gemeten. Was wel weer even zoeken hoe en wat. Heb vorig jaar een cursus gevolgd van Marius, bekend op YouTube van Audiojudgement. Dat is voor de beginner goud waard imo.
En hout bewerken was ook de eerste keer?Woutertje schreef: ↑wo 10 mei 2023, 23:03Helemaal zelf gedaan, had al eerder een 3-weg bassreflex gemeten. Was wel weer even zoeken hoe en wat. Heb vorig jaar een cursus gevolgd van Marius, bekend op YouTube van Audiojudgement. Dat is voor de beginner goud waard imo.
Daarvoor nog nooit een scheidingsfilter gemaakt.![]()
Ben timmerman, misschien iets om erbij te vermelden
En hout bewerken was ook de eerste keer?![]()
Ben benieuwd naar het topic er over![]()
Hah, ja nee dat gaan we niet doenLeeuwarden schreef: ↑do 11 mei 2023, 22:13Nice! Nu even filter vergelijken met de versie van Tony G.
Nou hij heeft in overleg met Tony dit gebouwd, lijkt me dat het filter gewoon een zusje is van wat Tony erin zet.
Nou hij heeft in overleg met Tony dit gebouwd, lijkt me dat het filter gewoon een zusje is van wat Tony erin zet.Leeuwarden schreef: ↑vr 12 mei 2023, 16:44Woutertje heeft alleen de kast en driverkeuze overgenomen van Tony G. Dat maakt het zeker interessant wat hij met het filter heeft gedaan gezien Tony m.i. een professional is qua filter ontwerp en Woutertje is… uhhh… timmerman.