Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
Je hebt ook nog de hele nacht van Zaterdag op Zondag.
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
Update: de monitors spelen!
Eerst klonk het als een iPhone, er was duidelijk iets niet goed gegaan bij het bedraden van het filter. Gelukkig was het een kwestie van één verbinding aan de verkeerde kant van een condensator. Zonder sub en gesloten kast mist het fundament, maar verder klinkt het al heel erg volwassen
De subs schieten al aardig op, dus ik heb goede hoop dat alles naar Breda komt
Eerst klonk het als een iPhone, er was duidelijk iets niet goed gegaan bij het bedraden van het filter. Gelukkig was het een kwestie van één verbinding aan de verkeerde kant van een condensator. Zonder sub en gesloten kast mist het fundament, maar verder klinkt het al heel erg volwassen
De subs schieten al aardig op, dus ik heb goede hoop dat alles naar Breda komt
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
Meine Gotte wat meurt die Bison Tix zeg bij die grote lappen fineer
Re: Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
Mooi gedaan dat fineer ! loop zelf ook met plannen in die richting rond maar had nog geen oplossing voor de hoeken en zo'n balkje lijkt mij wel wat. Ben altijd bang dat de boel gaat scheuren wanneer je de straal te klein maakt.
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
Met Kuiperflex kan je zowat 90 graden scherp de hoek om. Ik gebruik Flexfineer, wat een ander merk fineer op parkeren drager is. Iets dikker finer, iets dunner papier. Ik vind het mooier, maar de radius die ik gebruik (22mm) is zon beetje de grens met dit spul als je met de nerf mee buigt. Goed uitlijnen, en met een vloeiende maar gecontroleerde beweging aanduwen met een ronde stok (deegroller) werkt goed.
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
De laatste loodjes voor de subs! Gaat het lukken voor morgenochtend?
Waarschijnlijk met hooguit 1 laag skylt, en zonder pootjes, maar het fineer zit er alvast op
De contactlijm methode werkt goed bij het rondom vouwen van het fineer zoals ik doe. Ik gebruik bakpapier voor het uitlijnen, wat erg fijn werkt.
Ik had de onderlinge uitlijning van de verschillende fineeroppervlakken graag wat mooier gehad, maar mijn fineer is bijna schoon opgegaan, ik had niet de luxe om een mooi patroon uit te lijnen voor de subs. Naja, dit is ook acceptabel zo ( er komt toch een plant op
)
Straks eerst naar de kapper, dan gaten frezen
Waarschijnlijk met hooguit 1 laag skylt, en zonder pootjes, maar het fineer zit er alvast op
De contactlijm methode werkt goed bij het rondom vouwen van het fineer zoals ik doe. Ik gebruik bakpapier voor het uitlijnen, wat erg fijn werkt.
Ik had de onderlinge uitlijning van de verschillende fineeroppervlakken graag wat mooier gehad, maar mijn fineer is bijna schoon opgegaan, ik had niet de luxe om een mooi patroon uit te lijnen voor de subs. Naja, dit is ook acceptabel zo ( er komt toch een plant op
Straks eerst naar de kapper, dan gaten frezen
Re: Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
Dat wordt een sjiek setje zo ik ben benieuwd morgen .
En vannacht nog even inspelen ?
En vannacht nog even inspelen ?
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
De monitors staan al te spelen, en de l26roy woofers hebben er al 12 jaar dienst opzitten
Laatst gewijzigd door tigradekat op ma 22 mei 2023, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
die kapper kan prima gaten frezen hoor
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
Moet je morgen even naar de Calimero's komen kijken. Luisteren mag ook
Re: Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
Oh nou dan zit het wel goed
Re: Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
Dat wordt mooi.
Ik zal zo de auto leeg halen. moet wel passen.
ik heb nog wel een deken in de auto om het spul te beschermen tijdens transport en zal voor de zekerheid ook nog wel wat karton in de auto gooien.
Zou zonde zijn als dit beschadigd raakt.
Ik zal zo de auto leeg halen. moet wel passen.
ik heb nog wel een deken in de auto om het spul te beschermen tijdens transport en zal voor de zekerheid ook nog wel wat karton in de auto gooien.
Zou zonde zijn als dit beschadigd raakt.
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
Top George!
Ik heb hier ook nog wat schuim liggen dat we kunnen gebruiken
Ik heb hier ook nog wat schuim liggen dat we kunnen gebruiken
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
Net de drivers er in geschroefd, in Breda maar eens kijken of ze het doen 
Laatst gewijzigd door tigradekat op ma 08 mei 2023, 7:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag Breda 7 Mei - moet lukken toch?
Ziet er strak uit zeg! Met twee van zulke woofers zou je denk ik prima die grote zaal kunnen volspelen.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
