Jazeker, m'n Purifi versterker heeft RCA en XLR input. Kijk maar waar je het aan wilt sluiten
16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Heb het al eerder geroepen, zelfbouw is sowieso iets waar de generatie van mijn zonen - 1989/1999 - niet meer aan doet. Ze zijn tevreden met oortjes en hebben heel andere dingen aan hun hoofd zoals woonruimte, studie vertragingen en schulden etc.pappaleo schreef: ↑zo 30 apr 2023, 22:37+1Leeuwarden schreef: ↑zo 30 apr 2023, 22:35Nou Ed, ik kan vanwege tijd en geld niet aan de lopende band speakers bouwen…![]()
En dan bouw ik nog speakers en ik blijf posten ondanks dat mijn topics frequent ontsporen.
Er zijn mensen die nog wel bouwen, maar om die reden niet meer posten.
Waar ze wel dol op zijn en in tegenstelling tot wat er vaak beweerd wordt wel degelijk verstand van hebben is goed geluid, probeer zelfs eens AirPods uit of ga naar een club/concert met van die bananen aan het plafond.
Ik zie het ook terug op de diverse FB hifi groepen, ook daar zitten overwegend mannen van onze leeftijd.
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Moet zeggen dat mijn generatie (1994) toch wel is opgegroeid met Facebook. Al zitten vele nu op Instagram, Snapchat en andere frut platformen zoals tiktok
Misschien ben ik gewoon oud voor mijn leeftijd en zit ik daarom hier
Misschien ben ik gewoon oud voor mijn leeftijd en zit ik daarom hier
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Ben ook erg benieuwd naar hoe het DAE het aan gaat pakken, het feit dat ze dit jaar alle direct sellers verplicht bij elkaar in een paviljoen stoppen komt ook niet zomaar uit de lucht vallen. Daar zal de gevestigde orde vast een zegje in gehad hebben. De "jeugd" koopt vrijwel niets meer in fysieke winkels maar tweakert zichzelf naar webshops of haalt haar spullen bij direct sellers.
Ben wel benieuwd naar jullie meningen volgende week, dat er minder wordt meegenomen ligt m.i. niet alleen maar aan gekrenkte ego's en topic distortion.
Ben wel benieuwd naar jullie meningen volgende week, dat er minder wordt meegenomen ligt m.i. niet alleen maar aan gekrenkte ego's en topic distortion.
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Probleem voor de set die ik in gedachte had, die is tem 19 mei verhuurd voor een muzikale voorstelling. Misschien krijg ik nog iets gebouwd tegen zondag, maar zal van de werkdruk afhangen.
Die maat van me heeft wel een setje floorstanders klaar. Ik bespreek het eerstdaags nog met hem.
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Ik ben lekker aan het klussen hopelijk iets nieuws voor zondag 
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Mijn agenda is nu bekend en ik kan naar Breda komen.
Je mag ook met mij mee rijden (auto vd zaak
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Ik wou het even gebruiken als tweeter.. die vrij groot is en vrij laag speelt
verticale spreiding van dit ding is natuurlijk vrij slecht. maar zo op de bank nog best te doen , nu even een ander follie proberen !
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Leuk! Stemmen we even per pb afKappa7 schreef: ↑di 02 mei 2023, 11:54Mijn agenda is nu bekend en ik kan naar Breda komen.
Je mag ook met mij mee rijden (auto vd zaak)
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
OK ik weet ongeveer wat ik mee neem (het bestaat nog niet maar hoop dat dat goed komt
)
Wie komt er uit de regio Den Haag en zou ik wellicht mee kunnen rijden ? liefst iemand die er de hele dag is want dat zou mooi zijn
delen de kosten natuurlijk. ik neem mee
Versterker + dsp + laptop en streamer (moet nog even uitvogelen hoe dat ik dat werkend krijg met wifi ...)
2 stands 60 cm lang
2 x speaker +- 50 cm lang 20 breed 25 diep om en nabij... nog niet getekent dus een gokje haha
Wie komt er uit de regio Den Haag en zou ik wellicht mee kunnen rijden ? liefst iemand die er de hele dag is want dat zou mooi zijn
Versterker + dsp + laptop en streamer (moet nog even uitvogelen hoe dat ik dat werkend krijg met wifi ...)
2 stands 60 cm lang
2 x speaker +- 50 cm lang 20 breed 25 diep om en nabij... nog niet getekent dus een gokje haha
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
BTW ik neem maar een klein setje mee dus als de keuken nog bestaat of een ander kleine ruimte zou dat prima zijn
in de keuken was altijd zon leuk klein knus zitje met een relax stoel.
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Bij deze meld ik mij ook aan. En ik heb Joppe aangeboden dat hij mee kan rijden.
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Ik heb de Pt-10 aan de praat dus die komen ook mee
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
De keuken is idd leuk voor een spontane demo, maar er komen mensen voor jouw creaties en in de kleine kamers kom je met 5" ook al een heel eind weet ik uit ervaring
