16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Wel een beetje weinig spullen zeg!
Dat is toch wel een stuk beter geweest........
Dat is toch wel een stuk beter geweest........
Ik ben nog iets aan het verzinnen om mee te nemen.. vanwege andere werkzaamheden heeft alles een beetje op zijn gat gelegen.
Ooh ik heb trouwens nog geen vervoer (heb geen rijbewijs) dus mocht er iemand ruimte hebben
als ik iets mee neem wat ik deze week nog maak dan wordt het iets kleins, monitor achtig. (hoop ik nog helemaal niet over het laag nagedacht dus haha) of iets ouds
-
tigradekat
Ohpappaleo schreef: ↑zo 30 apr 2023, 12:02Dat was toen een heel ander gebouw.tigradekat schreef: ↑zo 30 apr 2023, 9:56In 2012 stond ik in een ruimte die toen goed beviel met mijn Markaudio 7.3 / seas l26Roy Fast zuiltjes, maar ik durf niet te zeggen welke ruimte dat was.
-
tigradekat
Ik vind het prima hoor, zeker als ik mijn subs af krijgShadow schreef: ↑zo 30 apr 2023, 10:37De grote ruimte heeft een mooie plek vrij, ik kan vragen of iemand uit de kleine ruimtes daarheen wil, of je moet het zelf aan durven?tigradekat schreef: ↑zo 30 apr 2023, 9:56Ik wil dus mijn monitors (scan speak Revelator 15w + 66000 tweet, gesloten en subs (2x seas l26roy in 25 liter gesloten kasten) ) + fusion amps meenemen, zoals aangegeven eerder in dit topic.
In 2012 stond ik in een ruimte die toen goed beviel met mijn Markaudio 7.3 / seas l26Roy Fast zuiltjes, maar ik durf niet te zeggen welke ruimte dat was. Behalve de grote zaal is er geen strakke planning/indeling ga ik van uit? Dan zoek ik wel een plekje.
De subs zijn nog niet af, en het word nog spannend voor a.s zondag om die af te krijgen ook omdat ik dit weekend in een vakantiehuisje zit
Maar de monitors zijn speelklaar, en doe zou ik wel graag willen laten horen. Zonder sub of kwellicht icm een al aanwezige sub?
Even onder voorbehoud dat Hardbats de ochtend voor zijn rekening wil nemen, maar dit wordt de opzet dan.

Ik merk dat er veel mensen willen komen kijken, maar weinig hun spullen mee willen / durven meenemen, terwijl dat voorheen geen probleem was, daar kunnen we nog aan werken dus!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Heeft niets met durven te maken maar wel met het gebrek aan projecten.
Klopt wel, ik twijfel nog of ik kan komen maar heb geen project om mee te nemen.
Ik wil de ochtend best doen, geen enkel probleem. Het is toch maar 10min rijden 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Je zou zeggen dat het Coronatijdperk een hoop extra projecten zou laten zien, de werkelijkheid is anders. Als je er een beetje statistiek op dit forum loslaat zal je zien zal je zien dat het gigantisch ingekakt is en ook de periode erna.
Bas ,
Ik verheug me echt om je OB speakers te horen .
Ik verheug me echt om je OB speakers te horen .
Mwah, toen het weer mocht was er vorig jaar in Ermelo toch best een behoorlijk leuke waaier aan nieuwigheid en verrassingen te zien en te beleven. Kan nou niet zeggen dat men stil gezeten heeft gedurende de corona misère.
- asterduc
- Contacteer:
helemaal mee eens Gerhard.
Zijn er eigenlijk nog DIY ontwerpers en bouwers?
De meerderheid zit maar wat aan te lullen denk ik, maar creaties? weinig.
Deze uitspraak zal me niet in dank worden afgenomen, maar bewijs maar eens dat ik fout ben!
- Leeuwarden
Nou Ed, ik kan vanwege tijd en geld niet aan de lopende band speakers bouwen… 
-
tigradekat
- pappaleo
- Contacteer:
+1Leeuwarden schreef: ↑zo 30 apr 2023, 22:35Nou Ed, ik kan vanwege tijd en geld niet aan de lopende band speakers bouwen…![]()
En dan bouw ik nog speakers en ik blijf posten ondanks dat mijn topics frequent ontsporen.
Er zijn mensen die nog wel bouwen, maar om die reden niet meer posten.
Ik kan de DSD dac wel laten horen, en dan direct met een usb kabeltje aan de Roon server, als die er dan ergens op aan kan sluiten.
Het is een idee. Staat nu direct op de server.
Ohh ja alleen xlr uit.
Het is een idee. Staat nu direct op de server.
Ohh ja alleen xlr uit.
Laatst gewijzigd door hannesie op zo 30 apr 2023, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuk, bedankt voor de aanbieding.
Ik moet echt nog even zien hoe mijn agenda er uit gaat zien.
Kan nog wijzigen namelijk.
- asterduc
- Contacteer:
kom kom Jan, ik heb full range drivers in de aanbieding voor minder dan een tientje, en tijd kun je makenLeeuwarden schreef: ↑zo 30 apr 2023, 22:35Nou Ed, ik kan vanwege tijd en geld niet aan de lopende band speakers bouwen…![]()
daar heb je een punt. Ik bouw nog elk kwartaal een set maar steek inderdaad bewust geen tijd meer in het posten.
Maandag 17 april gaf Asterduc aan dat hij en zijn vriend beide een set speakers zouden meenemen, die kunnen dan ook ergens worden ingepland toch?
Hey hans, sluit hem maar aan op mijn set hoor als je wilt