Jullie mogen het zeggen, maar mijn grote jongens (luidsprekers) neem ik niet mee.
Streamen doen jullie nu ook al wel dus ja?
Moderator: Beheerdersteam
Indien mogelijk een 2e set ernaast? (een hele dag is lang weet ik uit ervaring) Patrick heeft sowieso een extra set versterkers bij...komt goed!hardbats schreef: ↑zo 30 apr 2023, 8:12Ik zie dat ik heel de dat alleen sta in de grote ruimte![]()
Ik stel mijn set dan ook beschikbaar voor mensen die hun apparatuur willen proberen met delen van mijn set. Ik heb mee, mijn bluesound node 2i (zorg zelf voor een hotspot om te streamen) die ik met een coax uit verbind naar de Sabaj D5 dac waarna het gebalanceerd uit gaat naar mijn Purifi versterker. Daarna naar de Liionidas Open Baffles. Ze zijn niet heel gevoelig dus ze lusten wel wat vermogen maar vooral de demping factor is belangrijk om deze speakers aan te sturen. Dus als mensen bronnen, dacs, versterkers of speakers willen testen, komt u maar![]()
De grote ruimte heeft een mooie plek vrij, ik kan vragen of iemand uit de kleine ruimtes daarheen wil, of je moet het zelf aan durven?tigradekat schreef: ↑zo 30 apr 2023, 9:56Ik wil dus mijn monitors (scan speak Revelator 15w + 66000 tweet, gesloten en subs (2x seas l26roy in 25 liter gesloten kasten) ) + fusion amps meenemen, zoals aangegeven eerder in dit topic.
In 2012 stond ik in een ruimte die toen goed beviel met mijn Markaudio 7.3 / seas l26Roy Fast zuiltjes, maar ik durf niet te zeggen welke ruimte dat was. Behalve de grote zaal is er geen strakke planning/indeling ga ik van uit? Dan zoek ik wel een plekje.
De subs zijn nog niet af, en het word nog spannend voor a.s zondag om die af te krijgen ook omdat ik dit weekend in een vakantiehuisje zit
Maar de monitors zijn speelklaar, en doe zou ik wel graag willen laten horen. Zonder sub of kwellicht icm een al aanwezige sub?
Een 2de set er naast is ook goed hoor. Maar er is dus tijd en ruimte om losse componenten te testenShadow schreef: ↑zo 30 apr 2023, 10:33Indien mogelijk een 2e set ernaast? (een hele dag is lang weet ik uit ervaring) Patrick heeft sowieso een extra set versterkers bij...komt goed!hardbats schreef: ↑zo 30 apr 2023, 8:12Ik zie dat ik heel de dat alleen sta in de grote ruimte![]()
Ik stel mijn set dan ook beschikbaar voor mensen die hun apparatuur willen proberen met delen van mijn set. Ik heb mee, mijn bluesound node 2i (zorg zelf voor een hotspot om te streamen) die ik met een coax uit verbind naar de Sabaj D5 dac waarna het gebalanceerd uit gaat naar mijn Purifi versterker. Daarna naar de Liionidas Open Baffles. Ze zijn niet heel gevoelig dus ze lusten wel wat vermogen maar vooral de demping factor is belangrijk om deze speakers aan te sturen. Dus als mensen bronnen, dacs, versterkers of speakers willen testen, komt u maar![]()
Dat was toen een heel ander gebouw.tigradekat schreef: ↑zo 30 apr 2023, 9:56In 2012 stond ik in een ruimte die toen goed beviel met mijn Markaudio 7.3 / seas l26Roy Fast zuiltjes, maar ik durf niet te zeggen welke ruimte dat was.