Met dank aan de organisatie en uiteraard ook aan diegene die imput hebben gegeven om hun creatie ten gehore te brengen .
Stukje sturen maar Hans babbelt er gezellig op los dus dat ging ongemerkt voorbij
Tot de volgende keer maar
Moderator: Beheerdersteam
Hans is een kennis van mij hier uit Hengelo en komt op deze manier op de luisterdag, idd niet op het forum aktief.
Ja, dit is wel de grootste revelatie voor mij die dag, misschien wel ooit. Je zou die dingen geen dubbeltje geven, maar toen ze begonnen te spelen, hoorde je de kaken van iedereen in de kamer op de grond vallen. Met, na afloop een welgemeend en welverdiend applaus!VintageHarry schreef: ↑za 04 feb 2023, 22:49Bedankt voor de prima organisatie, Barry! Fijn dat dit soort dingen weer kunnen.
Heb heel wat interessants kunnen horen vandaag! Waarbij de Daline met standaard Philips breedbander voor mij misschien wel de meest bijzondere was, zulk goed geluid uit zo’n “eenvoudige” opzet![]()
Leuk he, die oude Philips meukAudioMan schreef: ↑zo 05 feb 2023, 9:45Kan er met mijn hoofd nog steeds niet bij hoe er zo'n geluid kan komen uit zulke kleine, 50 jaar oude off-the-shelf Philips-speakers in een supersimpel (relatief) klein kastje. Zoveel dynamiek, zoveel natuurlijkheid, zoveel homogeniteit, zoveel muzikaliteit. Als je je ogen dichtdeed, stonden stemmen en instrumenten gewoon in de kamer. Was daar met 2 vrienden, we keken elkaar aan en zeiden unaniem: die willen we ook.
Vond die combi duidelijk minder klinken dan in satefan zijn tonnetjes, of het aan de aansturing/afstemming en of ruimte lag weet ik als OB leekWalt schreef: ↑zo 05 feb 2023, 17:13Hoe deden die Purifi mids het in de open baffle? Iemand die dit kan vergelijken met de W1, S1 of M1 van Jeroen, dus de AT 18H52 mid? Ik vind de Purifi niet zo mooi om te zien, maar een mogelijk vervanger van de AT die op hetzelfde niveau speelt is wel intressant.
Bedankt voor het video schieten, ik ben erg benieuwd wat het uiteindelijke resultaat gaat worden.
motoindo schreef: ↑zo 05 feb 2023, 17:46Vond die combi duidelijk minder klinken dan in satefan zijn tonnetjes, of het aan de aansturing/afstemming en of ruimte lag weet ik als OB leekWalt schreef: ↑zo 05 feb 2023, 17:13Hoe deden die Purifi mids het in de open baffle? Iemand die dit kan vergelijken met de W1, S1 of M1 van Jeroen, dus de AT 18H52 mid? Ik vind de Purifi niet zo mooi om te zien, maar een mogelijk vervanger van de AT die op hetzelfde niveau speelt is wel intressant.niet maar kan mij zo voorstellen dat een ronde vorm het in het mid hoog beter doet dan een platte baffle ?
Ben benieuwd, ondanks dat ik heeeeeeeeel veel videos maak sta ik ik vrij zelden voor de camera.. ben vooral benieuwd naar de rest van de videos want ik was niet bij elk praatje dus dat is leuk !Henkjan schreef: ↑zo 05 feb 2023, 17:55Bedankt voor het video schieten, ik ben erg benieuwd wat het uiteindelijke resultaat gaat worden.
over publiceren: we hebben sinds kort een eigen Youtube kanaal https://www.youtube.com/@zelfbouwaudio_nl_be dat nu nog leeg is, dus als je het daar op wilt publiceren, dan heb je de primeur![]()
Wij hebben ook een poging gedaan met de AVMN, er daar staat dan al wel wat op.WrineX schreef: ↑zo 05 feb 2023, 19:05Ben benieuwd, ondanks dat ik heeeeeeeeel veel videos maak sta ik ik vrij zelden voor de camera.. ben vooral benieuwd naar de rest van de videos want ik was niet bij elk praatje dus dat is leuk !Henkjan schreef: ↑zo 05 feb 2023, 17:55Bedankt voor het video schieten, ik ben erg benieuwd wat het uiteindelijke resultaat gaat worden.
over publiceren: we hebben sinds kort een eigen Youtube kanaal https://www.youtube.com/@zelfbouwaudio_nl_be dat nu nog leeg is, dus als je het daar op wilt publiceren, dan heb je de primeur![]()
Leuk! Ik heb ze ook gehoord, en ze verrasten positief.
Ik heb denk ik wel de potentie kunnen horen, begreep ook wel dat het niet zo zou klinken als het thuis, maar wie weet krijg je een herkansing.Hoe snap ik nog niet helemaal want 's avond thuis met het terugbouwen kwam ik erachter dat de USB kabel was overleden.