10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door hsmeets »

Pjotr schreef: za 04 feb 2023, 19:55
hsmeets schreef: za 04 feb 2023, 18:02
ds23man schreef: za 04 feb 2023, 15:17


Bedoel je het haar van AatV?
Inderdaad, de anders immers keurig gekapte Aatv….of is het een competitie met Henk-Jan?
Mwah, toch niet opmerkelijk langer dan een half jaar geleden in Ermelo. Hooguit grijzer :mrgreen:
Nu moet ik zeggen dat ik Aatv ook al lang niet meer IRL gezien heb, ik meen de laatste keer was pre-COVID in Breda.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door Walt »

De laatste keer dat de kapper Aatv heeft gezien, was op zeker ook pre-Covid… :mrgreen:
Gebruikersavatar
tonvandeacker
Berichten: 867
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door tonvandeacker »

9E732FA7-163F-40FD-9DAB-54A642E74288.jpeg
Zeer mooi
90B83843-5D80-4240-82C7-A02A84F84775.jpeg
Groot en zwaar...en klonk erg mooi.
2671B3AF-7856-4A28-AAE0-F1AF6360B846.jpeg
6F5B16DD-5E86-461C-AE28-7FC3C0D9A7A9.jpeg
Zeer onder de indruk van deze set
8CAA5558-82F1-49D0-945F-B1C7259505E5.jpeg
Erg tevreden van wat deze kleine jongens in deze kamer konden weergeven.

Top dag :yeah:
Laatst gewijzigd door tonvandeacker op za 04 feb 2023, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tonvandeacker
Berichten: 867
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door tonvandeacker »

Barry

Bedankt voor de goede zorg...het was weer erg fraai en heb vanouds genoten van alles en iedereen
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door ray5150 »

Verrek, iemand had een PR99 meegenomen. prachtige machine.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door Marp »

Kappa7 schreef: za 04 feb 2023, 20:58
Afbeelding
Van wie waren deze? Is er wat meer over bekend?

Kappa7 schreef: za 04 feb 2023, 20:58
Afbeelding
Was het weer net zo'n verrassing als Joppes luidsprekers in Breda in 2018?
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door motoindo »

Was weer een heerlijk relaxed dagje met heel veel bevlogen liefhebbers en hun scheppingen. Bedankt voor de organisatie, was weer prima geregeld!

Heb helegaar vergeten plaatjes te schieten :hide:
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door WrineX »

Shadow schreef: za 04 feb 2023, 14:50
20230204_144859.jpg
HAHA menig maal eens goed gekeken naar dit monster van dichtbij wat een unit !!! helaas niet gehoord wat een ding zeg !!! super
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door WrineX »

Marp schreef: za 04 feb 2023, 21:22
Kappa7 schreef: za 04 feb 2023, 20:58
Afbeelding
Was het weer net zo'n verrassing als Joppes luidsprekers in Breda in 2018?
hihi wellicht in de hoeveelheid storend laag zeker ;) (althans tussen 11:00 en 12:00 ofzo) maak je eens iets kleins heb je een laag probleem.. wie had dat verwacht :)

Maar in ronde 2... later op de dag. was ik zelf zeer tevreden. wat een rolloff in het laag die ik niet kon veranderen omdat mijn USB kabel in gebruik was en even geen sub (die had ik beter moeten afregelen :( ) al niet kan doen :)

Al met al een erg leuke dag !! veel gekletst, niet veel setje gehoord (schaam) maar wel eindelijk de satefan tonnetjes. ongelooflijk wat die tweeters kunnen en plaatsing in het geheel !! daarnaast de combi van Chris, ondanks dat het mid en hoog een brouwsel was van moi. dus daar zeg ik verder niks over . maar dat de integratie zo goed werkte met het standaard filter is bijna niet te geloven. (ik zag zoals normaal allemaal beren op de weg) maar niks daar van. wat kleine tweakjes wellicht en hatsa !


oh en niet te vergeten en eigenlijk op de eerste plaats ... bedankt voor de gehele organisatie weer TOP geregeld super aardig personeel ook, en bedankt HJ voor de lift !!! in stijl :)
ReneN
Berichten: 222
Lid geworden op: vr 31 aug 2007, 17:16

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door ReneN »

Walt schreef: za 04 feb 2023, 19:13
Van wie zijn die machtige open baffles met geinverteerde woofer, is daar een topic over?
Zijn van Hans van den Barg.... Hij zit hier niet op het forum trouwens.
ReneN
Berichten: 222
Lid geworden op: vr 31 aug 2007, 17:16

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door ReneN »

Marp schreef: za 04 feb 2023, 21:22
Kappa7 schreef: za 04 feb 2023, 20:58
Afbeelding
Van wie waren deze? Is er wat meer over bekend?

Zie post hierboven, op deze foto zijn ze ook te zien. Van Hans van den Barg dus....
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door AatV »

Leeuwarden schreef: za 04 feb 2023, 18:51
Allemaal langharig werkschuw tuig. Dienstplicht maar weer invoeren… 8)
HoHo, je hebt het wel over een ex. dlp. sgt van de 129 mun.anv.plts.compie van de landmacht.

Buiten dat, veel gezien , veel gehoord, veel gepraat (en geluisterd) en inspiratie opgedaan om zelf eens wat projecten af te maken...

groet,
Aat
Laatst gewijzigd door AatV op za 04 feb 2023, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door Marp »

ReneN schreef: za 04 feb 2023, 22:15
Zie post hierboven, op deze foto zijn ze ook te zien. Van Hans van den Barg dus....
Ja dubbelop zie ik. Bedankt. Zijn de luidsprekers van Hans elders besproken?

Update: al wat gevonden.
http://www.modelpromo.nl/AZB2015-Hans_van_den_Barg3.htm
rdv300b833
Berichten: 317
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
Locatie: Elst

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door rdv300b833 »

Berry, dank voor het organiseren van de Luisterdag Hengelo.
Was weer reuze gezellig & interessant. Blij dat dit soort dagen weer mogelijk zijn; er worden leuke audioprojecten gemaakt !

Met muzikale groet,
Reinout
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door VintageHarry »

Bedankt voor de prima organisatie, Barry! Fijn dat dit soort dingen weer kunnen.
Heb heel wat interessants kunnen horen vandaag! Waarbij de Daline met standaard Philips breedbander voor mij misschien wel de meest bijzondere was, zulk goed geluid uit zo’n “eenvoudige” opzet :)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door Henkjan »

weer terug thuis op de bank. Barry enorm bedankt voor de top organisatie :goedzo:
Johan 62
Berichten: 106
Lid geworden op: za 15 jan 2005, 23:45
Locatie: Gronau Epe (D)

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door Johan 62 »

Ik heb ook weer genoten…vooral van die speaker gebaseerd op het Daline systeem met een 50 jaar oude Philips breedbander.
In combinatie met een El84 buis en vinyl…..zo simpel en analoger kan bijna niet.
En ook nog zo lekker muzikaal.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door Kappa7 »

Marp schreef: za 04 feb 2023, 22:31
ReneN schreef: za 04 feb 2023, 22:15
Zie post hierboven, op deze foto zijn ze ook te zien. Van Hans van den Barg dus....
Ja dubbelop zie ik. Bedankt. Zijn de luidsprekers van Hans elders besproken?

Update: al wat gevonden.
http://www.modelpromo.nl/AZB2015-Hans_van_den_Barg3.htm
Die waren ook dit jaar weer erg goed.
Tis een mooi systeem waar goed en lang naar te luisteren is.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door Shadow »

Zo net thuis :goedzo:
Ff relaxen van de dik 600km sturen :bakkie:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door ray5150 »

AatV schreef: za 04 feb 2023, 22:25
en inspiratie opgedaan om zelf eens wat projecten af te maken...
Mooi streven. :goedzo:
Ik hoop dat het gezichtsvermogen weer een beetje wil meewerken ?
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door WrineX »

Shadow schreef: za 04 feb 2023, 23:31
Zo net thuis :goedzo:
Ff relaxen van de dik 600km sturen :bakkie:
600 !!!! respect ! holy !!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door hannesie »

Heerlijke dag gehad, en de rit samen met Rik, en dan hoor je dan een man bij de set Reinout zijn verwondering uitspreken over de dag dat hij ervaart als een vrienden dag, en dan uit Duitsland komt?
Dat de dag geen echte commerciële aspecten heeft, en hij zich daarover verwonderd en dat de sfeer zo ontspannen was, voor hem een eyeopener.

Zo kan het dus ook, top dus in alle aspecten, zoals de dame van de beheer, een heerlijke verademing, en zij had er ook lol in.
Goed geslaagd weer, Barry...!!!
Gebruikersavatar
timpert
Berichten: 2438
Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 15:09
Locatie: 026

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door timpert »

Het was een zeer geslaagde dag, genoeg te zien en te doen en de sfeer was top! Leuk om weer wat meer leden in het echt gezien te hebben ook.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door Shadow »

timpert schreef: za 04 feb 2023, 23:49
Het was een zeer geslaagde dag, genoeg te zien en te doen en de sfeer was top! Leuk om weer wat meer leden in het echt gezien te hebben ook.
En super bedankt voor jou en Doede voor het opmeten van de speakers, was erg leerzaam!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door Shadow »

Ik heb echt een super gezellige dag gehad, vanochtend om 5u20 in de auto gestapt, naar Druten om Vincent op te halen (die hebben jullie met zijn camera en microfoons voorbij zien komen) ff een bak koffie daar en door naar Hengelo, we stapten om 9u daar uit de auto.

Alles uitgeladen en opgesteld en muziek!
20230204_093745.jpg
Tot we erachter kwamen dat we in de verkeerde kamer stonden ](*,)
Dus alles ff 1 deur verder :-"
20230204_112958.jpg
Om ff voor de middag kwam Mark z'n subwoofer brengen;
20230204_121543.jpg
Die na wat afstelwerk wel erg lekker mee deed hoor :rock:

Na mijn demonstratie een hele tijd in de soos doorgebracht bij Jurgen en Doede en daar zijn allebei mijn meegebrachte speakers helemaal aan de tand gevoeld.

Gezellig met een groep wezen eten achteraf en daarna weer naar huis!
20230204_175019.jpg
20230204_175026.jpg
20230204_175029.jpg
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”