Nu moet ik zeggen dat ik Aatv ook al lang niet meer IRL gezien heb, ik meen de laatste keer was pre-COVID in Breda.
10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
De laatste keer dat de kapper Aatv heeft gezien, was op zeker ook pre-Covid… 
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Zeer mooi
Groot en zwaar...en klonk erg mooi.
Zeer onder de indruk van deze set
Erg tevreden van wat deze kleine jongens in deze kamer konden weergeven.
Top dag
Groot en zwaar...en klonk erg mooi.
Zeer onder de indruk van deze set
Erg tevreden van wat deze kleine jongens in deze kamer konden weergeven.
Top dag
Laatst gewijzigd door tonvandeacker op za 04 feb 2023, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Barry
Bedankt voor de goede zorg...het was weer erg fraai en heb vanouds genoten van alles en iedereen
Bedankt voor de goede zorg...het was weer erg fraai en heb vanouds genoten van alles en iedereen
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Verrek, iemand had een PR99 meegenomen. prachtige machine.
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Was weer een heerlijk relaxed dagje met heel veel bevlogen liefhebbers en hun scheppingen. Bedankt voor de organisatie, was weer prima geregeld!
Heb helegaar vergeten plaatjes te schieten
Heb helegaar vergeten plaatjes te schieten
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
hihi wellicht in de hoeveelheid storend laag zeker
Maar in ronde 2... later op de dag. was ik zelf zeer tevreden. wat een rolloff in het laag die ik niet kon veranderen omdat mijn USB kabel in gebruik was en even geen sub (die had ik beter moeten afregelen
Al met al een erg leuke dag !! veel gekletst, niet veel setje gehoord (schaam) maar wel eindelijk de satefan tonnetjes. ongelooflijk wat die tweeters kunnen en plaatsing in het geheel !! daarnaast de combi van Chris, ondanks dat het mid en hoog een brouwsel was van moi. dus daar zeg ik verder niks over . maar dat de integratie zo goed werkte met het standaard filter is bijna niet te geloven. (ik zag zoals normaal allemaal beren op de weg) maar niks daar van. wat kleine tweakjes wellicht en hatsa !
oh en niet te vergeten en eigenlijk op de eerste plaats ... bedankt voor de gehele organisatie weer TOP geregeld super aardig personeel ook, en bedankt HJ voor de lift !!! in stijl
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
HoHo, je hebt het wel over een ex. dlp. sgt van de 129 mun.anv.plts.compie van de landmacht.Leeuwarden schreef: ↑za 04 feb 2023, 18:51Allemaal langharig werkschuw tuig. Dienstplicht maar weer invoeren…![]()
Buiten dat, veel gezien , veel gehoord, veel gepraat (en geluisterd) en inspiratie opgedaan om zelf eens wat projecten af te maken...
groet,
Aat
Laatst gewijzigd door AatV op za 04 feb 2023, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Ja dubbelop zie ik. Bedankt. Zijn de luidsprekers van Hans elders besproken?
Update: al wat gevonden.
http://www.modelpromo.nl/AZB2015-Hans_van_den_Barg3.htm
-
rdv300b833
- Berichten: 317
- Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
- Locatie: Elst
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Berry, dank voor het organiseren van de Luisterdag Hengelo.
Was weer reuze gezellig & interessant. Blij dat dit soort dagen weer mogelijk zijn; er worden leuke audioprojecten gemaakt !
Met muzikale groet,
Reinout
Was weer reuze gezellig & interessant. Blij dat dit soort dagen weer mogelijk zijn; er worden leuke audioprojecten gemaakt !
Met muzikale groet,
Reinout
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Bedankt voor de prima organisatie, Barry! Fijn dat dit soort dingen weer kunnen.
Heb heel wat interessants kunnen horen vandaag! Waarbij de Daline met standaard Philips breedbander voor mij misschien wel de meest bijzondere was, zulk goed geluid uit zo’n “eenvoudige” opzet
Heb heel wat interessants kunnen horen vandaag! Waarbij de Daline met standaard Philips breedbander voor mij misschien wel de meest bijzondere was, zulk goed geluid uit zo’n “eenvoudige” opzet
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
weer terug thuis op de bank. Barry enorm bedankt voor de top organisatie 
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Ik heb ook weer genoten…vooral van die speaker gebaseerd op het Daline systeem met een 50 jaar oude Philips breedbander.
In combinatie met een El84 buis en vinyl…..zo simpel en analoger kan bijna niet.
En ook nog zo lekker muzikaal.
In combinatie met een El84 buis en vinyl…..zo simpel en analoger kan bijna niet.
En ook nog zo lekker muzikaal.
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Die waren ook dit jaar weer erg goed.Marp schreef: ↑za 04 feb 2023, 22:31Ja dubbelop zie ik. Bedankt. Zijn de luidsprekers van Hans elders besproken?
Update: al wat gevonden.
http://www.modelpromo.nl/AZB2015-Hans_van_den_Barg3.htm
Tis een mooi systeem waar goed en lang naar te luisteren is.
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Zo net thuis
Ff relaxen van de dik 600km sturen
Ff relaxen van de dik 600km sturen
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Heerlijke dag gehad, en de rit samen met Rik, en dan hoor je dan een man bij de set Reinout zijn verwondering uitspreken over de dag dat hij ervaart als een vrienden dag, en dan uit Duitsland komt?
Dat de dag geen echte commerciële aspecten heeft, en hij zich daarover verwonderd en dat de sfeer zo ontspannen was, voor hem een eyeopener.
Zo kan het dus ook, top dus in alle aspecten, zoals de dame van de beheer, een heerlijke verademing, en zij had er ook lol in.
Goed geslaagd weer, Barry...!!!
Dat de dag geen echte commerciële aspecten heeft, en hij zich daarover verwonderd en dat de sfeer zo ontspannen was, voor hem een eyeopener.
Zo kan het dus ook, top dus in alle aspecten, zoals de dame van de beheer, een heerlijke verademing, en zij had er ook lol in.
Goed geslaagd weer, Barry...!!!
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Het was een zeer geslaagde dag, genoeg te zien en te doen en de sfeer was top! Leuk om weer wat meer leden in het echt gezien te hebben ook.
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Ik heb echt een super gezellige dag gehad, vanochtend om 5u20 in de auto gestapt, naar Druten om Vincent op te halen (die hebben jullie met zijn camera en microfoons voorbij zien komen) ff een bak koffie daar en door naar Hengelo, we stapten om 9u daar uit de auto.
Alles uitgeladen en opgesteld en muziek!
Tot we erachter kwamen dat we in de verkeerde kamer stonden
Dus alles ff 1 deur verder
Om ff voor de middag kwam Mark z'n subwoofer brengen;
Die na wat afstelwerk wel erg lekker mee deed hoor
Na mijn demonstratie een hele tijd in de soos doorgebracht bij Jurgen en Doede en daar zijn allebei mijn meegebrachte speakers helemaal aan de tand gevoeld.
Gezellig met een groep wezen eten achteraf en daarna weer naar huis!
Alles uitgeladen en opgesteld en muziek!
Tot we erachter kwamen dat we in de verkeerde kamer stonden
Dus alles ff 1 deur verder
Om ff voor de middag kwam Mark z'n subwoofer brengen;
Die na wat afstelwerk wel erg lekker mee deed hoor
Na mijn demonstratie een hele tijd in de soos doorgebracht bij Jurgen en Doede en daar zijn allebei mijn meegebrachte speakers helemaal aan de tand gevoeld.
Gezellig met een groep wezen eten achteraf en daarna weer naar huis!
