Het een heeft niets te maken met het ander.
Door sommige reacties geraken we steeds op een zijspoor.
Maar het wel eens interessant om te horen wat een ander drijft. Al kan ik sommige dingen niet vatten.
Moderator: Beheerdersteam
Het een heeft niets te maken met het ander.
Ha Joram! Gaat lekker alleen vreselijk weinig gesleuteld aan audio apparatuur het laatste jaar. Dit door verhuizing en verbouwing. Ben nu eindelijk zover dat de werkplaats op zolder vormen krijgt, wat een klus..
Kom je naar Hengelo 4 februari? Of Breda in mei?3kes schreef: ↑vr 06 jan 2023, 14:58Ha Joram! Gaat lekker alleen vreselijk weinig gesleuteld aan audio apparatuur het laatste jaar. Dit door verhuizing en verbouwing. Ben nu eindelijk zover dat de werkplaats op zolder vormen krijgt, wat een klus..
Hopelijk over een maand of 2,3 weer wat meer spam op het forum.
Ik vraag me af of Michael nog veel op het forum is. (Mikiwi) Hij regelde altijd de zaalhuur.