Er komt verandering Robert Douwe bedankt voor jullie belangstelling in iender geval
Mijn deur
En logeerkamer zijn mooi geworden
Dus me niet voor niks het lazerus gewerkt
De plinjes komt mijn zwager doen
Moderator: Beheerdersteam
Er komt verandering Robert Douwe bedankt voor jullie belangstelling in iender geval
Ja Anne is bij mij ook zit al weer een poos op mn kont
Schiet niet erg op
Waarschijnlijk wel maar ik weet niet of je het weet , ik kan nauwelijks rechtop zitten
Klopt idd wel hoor.Is enkel wat vewarrend.V4lve Lover schreef: ↑do 20 okt 2022, 12:24De buisvoet zit gespiegeld tov de onderdelen, volgensmij klopt de print inderdaad gewoon.
Gr,
Florick Wibier
sV4lve Lover schreef: ↑wo 19 okt 2022, 16:43Ik heb het printje voor Bert opnieuw getekend. Ik heb all het overbodige eruit gelaten, en de fastons vervangen door 1.9mm boorgat wirepads. Wil Anne hier nog een keer overheen kijken, dan probeer ik de printjes Z.S.M te bestellen.
Schema:
Schema R3.png
Board dimensions:
Board dimensions.png
Bovenlaag koper:
top layer.png
Onderlaag koper(GND):
Bottom layer.png
Hoi Anne bij jou ook draadje los , af en toe slecht contact zeg maarAh!buis schreef: ↑do 20 okt 2022, 21:17Het spijt me, ik heb de boel helemaal verkeerd-om gezet.![]()
Lijkt wel of ik hetzelfde krijg als Bert met het omdraaien/spiegelen![]()
De plaatjes van Florick zijn dus wel goed.
Lijkt aardig te passen, D.jpg A GND en A IN komen van de 6SN7, HV IN en HV GND (bij C1) van de voeding. Verder nog een aansluiting voor min 6,3V (komt niet zo nauw) en A OUT en B OUT aan die gele condensators. Die laatste twee moeten misschien verwisselt (of bij de UGT) voor de tegenkoppeling.
Anne
Het heeft allemaal te maken met de leeftijd denk ik.OpaBert schreef: ↑do 20 okt 2022, 22:58Hoi Anne bij jou ook draadje los , af en toe slecht contact zeg maarAh!buis schreef: ↑do 20 okt 2022, 21:17Het spijt me, ik heb de boel helemaal verkeerd-om gezet.![]()
Lijkt wel of ik hetzelfde krijg als Bert met het omdraaien/spiegelen![]()
De plaatjes van Florick zijn dus wel goed.
Lijkt aardig te passen, D.jpg A GND en A IN komen van de 6SN7, HV IN en HV GND (bij C1) van de voeding. Verder nog een aansluiting voor min 6,3V (komt niet zo nauw) en A OUT en B OUT aan die gele condensators. Die laatste twee moeten misschien verwisselt (of bij de UGT) voor de tegenkoppeling.
Anne![]()
Ja ik doe het er maar mee , Florick besteld ze meen ik dit weekend
Dan een week of 2-3 en dan kan ik die versterkers weer repareren, en de eigenaar opbellen dat ze klaar zijn
Zal ze eerst maar weer werkend krijgen ! En een poosje testen hier , als er dan iets weer stuk gaat komen ze me weer uit , bij maastricht ergens in de buurt meen ik ben de plaats vergeten![]()
Ik ben 53 en heb dit soms ook aldouwebakker schreef: ↑vr 21 okt 2022, 12:06Het heeft allemaal te maken met de leeftijd denk ik.
Soms sta ik voor de koelkast en dan denk ik "wat doe ik hier" en kan het dan niet meer bedenken.
Of je ontmoet mensen die je al jaren kent, maar niet meer op de naam kan komen.
We moeten het er maar mee doen Anne, Bert