jeroen_d schreef: ↑wo 05 okt 2022, 19:43
OWC schreef: ↑di 04 okt 2022, 22:28
jeroen_d schreef: ↑di 04 okt 2022, 22:16
Als OWC een positieve bijdrage wil leveren, dan zou ik zeggen Bart, teken het even uit voor de TS!
Ik wil dat best doen, maar het ging me er meer om dat er genoeg mensen hier rondlopen met voldoende elektronica kennis.
Daarnaast kan het ook prima een leuk leerproces zijn voor iemand.
Om dat maar gelijk af te wimpelen als: als je niet weet wat je doet moet je het niet doen.
Sorry, maar ik vind dat nogal een negatieve kijk op het leven.
De TS vraagt of mensen hier ervaring mee hebben.
Een buffer zelf is natuurlijk totaal geen rocket-science.
Ik wil er best mee helpen, maar om eerlijk te zijn, weet ik niet of ik daar de tijd voor heb nu, aangezien er nog wat andere projecten hier liggen die af moeten (betaald en onbetaald).
Wat bv al veel tijd zou schelen, is even een mooi blokschema maken van alle ins en outs van de SMPS voeding + een
DUIDELIJK lijstje van wat er precies allemaal gewenst is!
Als het enkel om de regelaars gaat, kunnen de huidige regelaars ook gewoon gesoldeerd worden.
Wat ik vooral mis, zijn vooral de wensen en verwachtingen.
Jouw antwoord valt voor mij in de categorie veel woorden maar weinig daden.
Met een oordeel van negatieve kijk op het leven. Zo kan ie wel weer.
"Als je niet weet hoe je moet zwemmen, spring dan niet in het diepe." Nee, mag je niet zeggen, negatieve kijk op het leven.
Het is aan de TS om aan te geven dat hij bereid is flink veel extra kennis op te bouwen. In dat geval is mijn opmerking niet meer van toepassing.
Het is volstrekt duidelijk wat TS wil. Ook is het volstrekt duidelijk dat hij alleen snel verder kan als iemand hier bereid is om op basis van de datasheets een ontwerp voor een bordje te maken dat het huidige audiophonics bordje kan vervangen en past in de aangeschafte behuizing. Maw plug and play.
Wat ik vooral mis, is doorpakken op de gestelde vraag.
Ten eerste oordeel ik helemaal niks, ik zeg overduidelijk wat ik er van
vind, aka mijn persoonlijke mening.
Volgens mij staat het vrij dat iemand die mening mag hebben toch?
Ten tweede zeg ik absoluut NIET dat iemand maar direct in het diepen hoeft te duiken.
Sowieso is dit project niet zo dramatisch en gevaarlijk als dat, ten tweede kun je
ALLES beetje bij beetje leren.
Wat ik in mijn laatst bericht toch duidelijk aangeef?
Daarnaast heb ik ook gezegd dat ik ivm tijdgebrek niet alles kan uitzoeken (daar gaat immers een hoop tijd in zitten), maar prima bereid bent om te helpen als mensen wel even kunnen helpen met wat vooronderzoek.
Sorry, maar ik ken toevallig niet elk schema en connectie diagram van een Hypex, Pascal, IcePower of een Purifi uit mijn hoofd.
Dus ik weet niet waar jou hele relaas op doelt, maar ik heb dit toch duidelijk allemaal uitgelegd.
Misschien is wat de TS wil voor jou wel duidelijk, voor mij totaal niet.
GEEN van de eerdere vragen worden beantwoord (ook niet door jou!!)
Als we het over de categorie veel daden maar weinig woorden hebben, kunnen we wel 90% van de berichten op dit forum verwijderen.
Dan denk ik nog dat mijn aandeel vrij hoog scoort met het WEL technisch ingaan op de onderwerpen.
Dan heb ik het nog niet over hoeveel meestal gratis en onbetaald werk ik doe en inzet voor vrij wat forumgenoten hier.
Sorry, maar als je het hebt over gebrek aan inzet, heb je totaal geen benul waar je het over hebt.