Mijn hobby's zijn mountainbiken en houtbewerking. Heb al 2 houten mountainbikes gebouwd, wat meubels en uiteraard speakers ! vroeger wist ik ook alles van subwoofers in de auto, lekker rammelen tot je nummerbord eraf valt
2 jaar geleden een setje boomstam speakers gebouwd, van een afgewaaide zijtak van een 200 jaar oude eikenboom. Met de oude surroundset van m'n pa. Sony STR-DB1080 versterker en Sony pascal sa-ve835ed speakers. En ze klinken een stuk beter dan in de originele behuizing.
M'n pa heeft nu Millon zuilen staan, en die klinken echt fantastisch tegenover de Sony set (logisch natuurlijk) En ik zou graag een nieuw zelfbouw project willen beginnen met grote staande boomstammen. Maar ik weet nog niet hoe ik het ga aanpakken. Gelukkig staat het forum vol info
