Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
@kappa7 : ik zie dat er een beamer hangt mag/kan die ook gebruikt worden ? zoja weet jij of die mijn ouderwetse laptop met alleen VGA vreet ? Overigens alleen als het niet teveel sores geeft hoor - gaat om de muziek enzo - maar als het mogelijk is had ik graag onderstaande youtube's in mijn demo willen gebruiken. Ik heb ze geript op mijn HD dus wifi is niet noodzakelijk.
/* edit */
O, ik zit op zolder zie ik en zie daar geen beamer hangen, zal ik de mijne meenemen dan ?
Lijkt me prima,
Eer zijn geen afspraken gemaakt over het gebruiken van apparatuur dus als je de eigen beamer mee wil nemen
Heb je er problemen mee om te openen in de grote zaal?
Daar is nu ruimte ontstaan en hebben alle deelnemers nu 1.5 uur.
In de grote zaal is geen beamer aanwezig zo ver ik weet.
Je hoeft geen beamer mee te nemen.
Ik heb je nu in de grote ruimte gezet en daar kan je de beamer gebruiken.
Ik heb geen idee van de aansluitingen.
Misschien is het verstandig om wat adapters mee te nemen.
Het schema is weer aangepast.
Alle deelnemers hebben nu 1.5 uur de ruimte ter beschikking.
Er wordt wel wat regen beloofd maar er kan uitgeladen worden direct naast het gebouw zo dat er niet met apparatuur door de regen gesleept hoeft te worden.
Graag daarna de auto op de parkeerplaats voor de school zetten zo dat een ander ook daar kan laden en lossen.
Inderdaad, en als je wel eens in een orgel hebt "rond gelopen", dan is het helemaal een machtig mooi stuk waar het orgel mooi is gebruikt.
Heb het hier mogen meemaken om een bestaand orgel weer op te zien bouwen en er tussen de pijpjes heb rondgestapt, en dan de grote houten pijpen voor het laag en de verschillende registers te zien, dan is het ook makkelijker om te begrijpen hoe het werkt.
In dat geval dan een bijzondere opzet, met deels elektrisch en mechanisch, en relais die de klepjes van de aanvoer van de windlades dan bedienen.
Bijzondere instrumenten in ieder geval.
meer een gevoel vermoed ik impact. horen doen we het niet. btw de vraag is of een persing van een score niet exact de zelfde master gebruikte met aanpassingen voor de limitatie van vinyl.... menig losse vinyl wordt echt niet compleet opnieuw gedaan. pakken er een cd mixje bij passen wat aan en klaar. wordt een beetje kostbaar opnieuw 2 dagen mastering voor een plaat die geen hard loper is.
dacht trouwens dat sub laag een probleem was bij vinyl ? met name als er ook nog stereo meuk bezig is ? zelf zo erg dat ze uit de groef kan springen ?
Hans Heeft een LMS server met een player die hij kan gebruiken en indien nodig kan ik ook nog een Daphile unit mee nemen en een DAC met voorversterker.
Super! Dat zou mooi zijn, heel graag! Dan hebben we op zolder alles op orde: muziek, bron, versterking… ik hoef dan enkel luidsprekers aan te sluiten, toch?
Wat een leuk programma is het trouwens geworden! Planars, Karlssons, geprinte speakers, kiekens.. mooi hoor!
De geprinte speakers zijn wel echt prototypes. Mischien neem ik de vorige versie (met SB Acoustics drivers) ook wel even mee om te laten zien hoe het er uit ziet als het professioneel met Multi Jet Fusion geprint is. Als er nog plek in de auto is