hmm zojuist is een midrange door mijn bass paneel gegaan... dus de kans dat ik mijn set mee neem zoals geplaned is groot :)3 seconden en je werk van een dag of meer is foetsie
ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Woei spannend !! ben nog hard aan het prutsen.
hmm zojuist is een midrange door mijn bass paneel gegaan... dus de kans dat ik mijn set mee neem zoals geplaned is groot :)3 seconden en je werk van een dag of meer is foetsie
Ik heb er ook veel zin in! Moet nog wel wat voorbereidingen treffen en kijken hoe ik alles ga vervoeren 
Leuk dat we zaterdag gaan luisteren! Ik zie dat er veel (eind) versterkers en een LMS worden meegenomen. Hebben we dan muziek op zolder, dwz enkel de speakertjes aansluiten en gaan? (dat zou m’n voorkeur hebben…).
Of dienen we nog muziek, bron en versterking mee te nemen?
Ik heb zelf ook geen bron bij, ik leen die van Satefan. Ik doe de aanname dat hij ook muziek heeft om te spelen, ik ben heel slecht in playlists maken 
ik zit ook op zolderOuwebok schreef: ↑ma 05 sep 2022, 22:44Leuk dat we zaterdag gaan luisteren! Ik zie dat er veel (eind) versterkers en een LMS worden meegenomen. Hebben we dan muziek op zolder, dwz enkel de speakertjes aansluiten en gaan? (dat zou m’n voorkeur hebben…).
Hans Heeft een LMS server met een player die hij kan gebruiken en indien nodig kan ik ook nog een Daphile unit mee nemen en een DAC met voorversterker.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Gaat hier wellicht iemand heen vanuit de omgeving Eindhoven, die van Daniel een oscilloscoop kan meebrengen? Of iemand die er langs reist en een mogelijkheid ziet om hem op te pikken, mits dat bij Daniel uitkomt?
Ja ik heb wel eea bij me. Mocht je zelf iets mee willen nemen Bas, dan is een USB stick voldoende. Als er Wifi is dan heben we de hele Tidal bibliotheek tot onze beschikking.
@kappa7 : ik zie dat er een beamer hangt mag/kan die ook gebruikt worden ? zoja weet jij of die mijn ouderwetse laptop met alleen VGA vreet ? Overigens alleen als het niet teveel sores geeft hoor - gaat om de muziek enzo - maar als het mogelijk is had ik graag onderstaande youtube's in mijn demo willen gebruiken. Ik heb ze geript op mijn HD dus wifi is niet noodzakelijk.
/* edit */
O, ik zit op zolder zie ik en zie daar geen beamer hangen, zal ik de mijne meenemen dan ?
/* edit */
O, ik zit op zolder zie ik en zie daar geen beamer hangen, zal ik de mijne meenemen dan ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ik moet helaas afzeggen. Hugo onze Weimaraner loopt letterlijk op zijn laatste benen, krijgt regelmatig zijn achterpoten niet meer onder zijn lichaam en laat zijn ontlasting lopen. Ben bang dat we deze week hem moeten laten inslapen. Maar met bijna 15 jaar zit hij al een ruime tijd in zijn reservetijd.

- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
aii, dat is treurig. sterkteds23man schreef: ↑di 06 sep 2022, 13:52Ik moet helaas afzeggen. Hugo onze Weimaraner loopt letterlijk op zijn laatste benen, krijgt regelmatig zijn achterpoten niet meer onder zijn lichaam en laat zijn ontlasting lopen. Ben bang dat we deze week hem moeten laten inslapen. Maar met bijna 15 jaar zit hij al een ruime tijd in zijn reservetijd.![]()
![]()
![]()
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ik heb een set met LMS en wifi-router mee, geen idee wat t bereik zal zijn in t gebouw maar een ieder met een Squeezebox moet maar ff langslopen voor de wifi code. ook een streaming-amplifier zit in die setOuwebok schreef: ↑ma 05 sep 2022, 22:44Leuk dat we zaterdag gaan luisteren! Ik zie dat er veel (eind) versterkers en een LMS worden meegenomen. Hebben we dan muziek op zolder, dwz enkel de speakertjes aansluiten en gaan? (dat zou m’n voorkeur hebben…).
*note to self* firmware updaten van alles en testen van de set of t de winterslaap heeft overleefd
Even hier nogmaals aandacht op vestigen. Iemand die toevallig in/langs/uit Eindhoven komt op de weg naar Ermelo?Marp schreef: ↑ma 05 sep 2022, 23:58Gaat hier wellicht iemand heen vanuit de omgeving Eindhoven, die van Daniel een oscilloscoop kan meebrengen? Of iemand die er langs reist en een mogelijkheid ziet om hem op te pikken, mits dat bij Daniel uitkomt?
-
Vrolijke noot
ik zou me graag ook willen aanmelden
ik kan een streamer met voorversterker meenemen als daar behoefte aan is
ik hoor wel of het nodig is
Ik meld mij bij deze ook aan, ik neem niks mee deze keer.
Gatver dat zijn even de mindere momenten.ds23man schreef: ↑di 06 sep 2022, 13:52Ik moet helaas afzeggen. Hugo onze Weimaraner loopt letterlijk op zijn laatste benen, krijgt regelmatig zijn achterpoten niet meer onder zijn lichaam en laat zijn ontlasting lopen. Ben bang dat we deze week hem moeten laten inslapen. Maar met bijna 15 jaar zit hij al een ruime tijd in zijn reservetijd.![]()
![]()
![]()
Sterkte
Lijkt me prima,motoindo schreef: ↑di 06 sep 2022, 13:06@kappa7 : ik zie dat er een beamer hangt mag/kan die ook gebruikt worden ? zoja weet jij of die mijn ouderwetse laptop met alleen VGA vreet ? Overigens alleen als het niet teveel sores geeft hoor - gaat om de muziek enzo - maar als het mogelijk is had ik graag onderstaande youtube's in mijn demo willen gebruiken. Ik heb ze geript op mijn HD dus wifi is niet noodzakelijk.
/* edit */
Eer zijn geen afspraken gemaakt over het gebruiken van apparatuur dus als je de eigen beamer mee wil nemen
Heb je er problemen mee om te openen in de grote zaal?
Daar is nu ruimte ontstaan en hebben alle deelnemers nu 1.5 uur.
In de grote zaal is geen beamer aanwezig zo ver ik weet.
Laatst gewijzigd door Kappa7 op wo 07 sep 2022, 0:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Welkom,Vrolijke noot schreef: ↑di 06 sep 2022, 17:54ik zou me graag ook willen aanmelden
Een streamer met versterker kan handig zijn, wil je dat ik een demo window voor je reserveer?
-
Vrolijke noot
nee hoor geen demoKappa7 schreef: ↑wo 07 sep 2022, 0:25Welkom,Vrolijke noot schreef: ↑di 06 sep 2022, 17:54ik zou me graag ook willen aanmelden
Een streamer met versterker kan handig zijn, wil je dat ik een demo window voor je reserveer?
maar hardbas vroeg om een bron met volumeregeling
en er staat hier nog een Cambridge CXN v2 werkeloos
- MechanicalAnimal
dat is heel spijtig te lezen DSds23man schreef: ↑di 06 sep 2022, 13:52Ik moet helaas afzeggen. Hugo onze Weimaraner loopt letterlijk op zijn laatste benen, krijgt regelmatig zijn achterpoten niet meer onder zijn lichaam en laat zijn ontlasting lopen. Ben bang dat we deze week hem moeten laten inslapen. Maar met bijna 15 jaar zit hij al een ruime tijd in zijn reservetijd.![]()
![]()
![]()
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ben op een festival zaterdag en kom derhalve niet naar de luisterdag. Iedereen die wel gaat een mooie dag gewenst met hopelijk veel inspiratie 
- MechanicalAnimal
jammer, ken jou ook al heel wat jaartjes van hier, was leuk geweest je even te zien. Veel plezier op het festival in elk geval.
Nog maar even een brouwsel aan het maken wat traditie is voor mij... last minute......
viewtopic.php?t=30902
als ik het niet haal... dat bepaal ik vrijdag dan neem ik gewoon mijn oude set mee.
viewtopic.php?t=30902
als ik het niet haal... dat bepaal ik vrijdag dan neem ik gewoon mijn oude set mee.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ik zie geen phono pre-amp, als dat zo blijft kan m'n draaitafel wel thuis blijven