Ik zal je in een kleinere ruimte plannen.WrineX schreef: ↑za 03 sep 2022, 18:48Ja dieeven met het filter aan het klote,. op het moment. hoe dan ook een volgende set zou een midrange hebben of symmetrisch, maarja dit is wat het is
klein kamertje/grote keuken
is prima voor mij
je kent mijn kamer haha
ze staan wel mooi in jou kamerwel een tikkeltje groter dan die van mij. ik ben allang blij als het niet zon gymzaal is als de laatste keer. dat was echt te veel voor mijn speakers en mijn zenuwen
![]()
Heb je nog een voorkeur voor de zolder of de demo ruimte naast de kantine ruimte?
Hopelijk geven de foto's in de startpost wel een indruk van de beschikbare ruimtes.
