Bij Seas doen ze dat gewoon met een gaasje en een stickertje
Wat betreft bumperspray, gewoon even zoeken op YT, dan kun je wel voorbeelden zien hoe het eruit ziet.
Moderator: Beheerdersteam
Bij Seas doen ze dat gewoon met een gaasje en een stickertje
wat is de diameter van de gaatjes voor de bevestiging? Ik vermoed dat je daar een draadeind in moet draaien.Douwe84 schreef: ↑do 01 sep 2022, 9:37geen idee, dat gaan we meemaken
achterop de waveguide zitten nokjes om de tweeter uit te lijnen, ook 2 gaatjes voor de bevestiging. hier moet ik nog even naar kijken, of er een moertje in moet oid...
wavguide achterkant.png
ik zal alles duidelijk op de foto zetten, zal ook de stl van de mal nog even vragen en toevoegen![]()
Zoiets zal het worden ja, in het topic van augerpro wordt er ook over gesproken.bart Luyckx schreef: ↑do 01 sep 2022, 20:12wat is de diameter van de gaatjes voor de bevestiging? Ik vermoed dat je daar een draadeind in moet draaien.Douwe84 schreef: ↑do 01 sep 2022, 9:37geen idee, dat gaan we meemaken
achterop de waveguide zitten nokjes om de tweeter uit te lijnen, ook 2 gaatjes voor de bevestiging. hier moet ik nog even naar kijken, of er een moertje in moet oid...
wavguide achterkant.png
ik zal alles duidelijk op de foto zetten, zal ook de stl van de mal nog even vragen en toevoegen![]()
Of een moertje vastlijmen....
Blu tack zouden we hier zoiets noemen als poster buddies.