Ah ok...Dacht dat de initiële vraag was wie wat terughoudend was op het gebruik van een DSP voor XO design.Pjotr schreef: ↑ma 04 jul 2022, 15:45Dat klopt! De spec sheet is met het gebruik van de on-board AD/DA codec en is dus in het analoge domein. Mijn meting gebruikt die codec niet en is volledig digitaal in, en weer digitaal uit via de USB poort. Wat ik gemeten heb is dus wat de DSP zelf aan vervorming brengt. Het idee is is om de Mini HD met een digitale stream te voeren en voor het resultaat betere gebalanceerde DA converters via de IS2 er aan te hangen.bart Luyckx schreef: ↑ma 04 jul 2022, 15:21spec-sheet van miniDSP HD is toch iets minder dan jouw meting van het digitale gedeelte.
Als je die piste opgaat, dan wordt het voor mijzelf toch nog moeilijker om de oversteek te maken, want nog meer extra kosten....
(maar de grootste kost is toch wel de vermogenversterkers.....en om een 3-weg systeem "digitaal"te filteren en aan te sturen.
Ook niet meer de mogelijkheid hebben om mijn stereoversterker te gebruiken die ik toch wel koester)
Mijn insteek is zeker niet dat een of andere piste beter of slechter zou zijn.
